Gå til innhold

mulla løftet i været

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ang denne saken med mullar på smuget o går hvor han ble løftet i været av reban-- hva synes dere? har diskutert dtte litt med min omgangskrets, og vi er delvis uenig. jeg selv synes det hele er ganske så latterlig, og mener at han som nå skl bosette sge i norge burde også kunne rette seg deretter og det hele var ment som en spøk.. også snakker han norsk først og spør hvorfor hun snakker på engelsk, også blir han sur og babler ivei på sitt eget språk.. makan til tull... det var jo ment som en test,men den bestod han ikke nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når mulla Krekar blir så fornærmet at han går til politianmeldelse av damen må man vel kunne si at han har "mistet bakkekontakten"....?! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

På den ene siden må man tåle å bli løftet, da vi lever i et land hvor fyskisk kontakt mellom menn og kvinner er nær. Særlig når man stiller opp på en bar.

Samtidig er jeg imot å utsette folk for krenkende atferd med vilje for å provosere, uansett hvor tåpelig man mener det måtte være at de blir provosert.

Og det er jo ikke så vanlig å gå rundt å løfte på folk heller (hadde vært noe annet om han eks ikke ville håndhilse). Selv ville jeg følt meg krenket om jeg var i et land der det var greit (men ikke vanlig) å ta hverandre på puppene, og noen gjorde det på meg kun fordi de visste at jeg ikke ville like det.

Å anmelde det er også teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Greit nok at han kjenner seg krenka, men herr Krekar er vel ikkje mors beste barn akkurat, og har kanskje krenka eit par-tre menneske sjølv?

Som ei tv-dame sa før idag: "hendelsen er alvorlig, men den er også morsom - og den er mer morsom enn alvorlig".

:ler: Heia Shabana!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hele hendelsen er morsom, men synes også hun trakk den litt langt!!

Ser poenget hennes, og hun har kanskje latterliggjort ham litt, noe som jeg synes er helt greit, men som jeg skjønner at han ikke synes er greit!!

Jeg synes hans reaksjon taler om tanker som ikke hører helt hjemme i min verden: "jeg har ikke rett til å røre ved deg og du har ikke rett til å røre ved meg!!" siden vi faktisk bor i ett land hvor det er mer naturlig med berøring en det kanskje er i hans hjemland, spesiellt mellom "ukjente" menn og kvinner.

Men uansett hvor uvant det er i hans hjemland, så er det nå faktisk Norge han bor i.

På den annen side så er jeg veldig enig i det Poirot sier her:

Selv ville jeg følt meg krenket om jeg var i et land der det var greit (men ikke vanlig) å ta hverandre på puppene' date= og noen gjorde det på meg kun fordi de visste at jeg ikke ville like det.

Så jeg ender opp med blandede følelser om saken, komisk men også overtramp på hva man bør gjøre mot andre.

Jeg er i utgangspunktet ikke pent innstilt til at en mann som Krekar for lov til å bo i Norge, så det at han blir "ufarliggjort" litt synes jeg faktisk ikke gjør noe. Men uansett om han er det ene eller det andre, så er han også menneske, og fortjener kanskje en viss respekt.

(kommer ikke over en uttalelse som det står er skrevet i boka hans om at han hater alt den vestlige verden står for.... og skjønner ikke i helve...... hva han har her å gjøre i så tilfelle!!! Og i neste øyeblikk takker han for at han får være her?? To tunger er skummelt uansett hva slag slange den sitter på!!!) :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært noe særlig til mann, uansett kultur, så hadde han bare ledd det bort.

Det står ikke mye respekt av en mann som truer med anmeldelse for en slik filleting.

Dette landet vi bor i, er så vidt jeg vet, fremdeles Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært noe særlig til mann, uansett kultur, så hadde han bare ledd det bort.

Det står ikke mye respekt av en mann som truer med anmeldelse for en slik filleting.

Helt enig!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, fysj og phøy! Dette var virkelig langt over streken, frøken Rehman!!

Du burde jammen vært satt i varetekt et par uker på brev- og besøksforbud - og ikke minst med bæreforbud! Makan!

:ler:

OK, seriøst: Jeg ser forsåvidt at man kan bli krenket av en sånn tildragelse, i hvert fall dersom man er over gjennomsnittlig opptatt av egen "ære" og autoritet. Men derfra til anmeldelse bør liksom være et lite stykke, etter min mening.

Jeg liker fortsatt Mulla Krekar betydelig bedre enn Mulla Høybråten og überhauptsturmMullaführer Bondevik - men han tapte seg litt nå, dessverre.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

mulla Krekar tar til seg alle vestlige fordeler, men bare de som er til hans fordel.

Hvis vår vestlig kultur er så fryktelig/forferdelig - hvorfor har han da valgt å bosette seg her?

Og hvorfor har han valgt å bli her?

Nei, et merkelig stunt av fraøken Rehman - men fy så morsomt!

Hvis han fant det krenkende, så er det greit at han sier fra, men politianmeldelse.....???

Blottet for humor kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forsåvidt enig om at en anmeldelse er å trekke ting for langt - Krekar er åpenbart en mann uten humor.

Likevel tråkket Shabana langt over grensen for intimsfæren. Det var en debatt de deltok i, ikke Torsdagsklubben eller Team Antonsen.

Det er ikke noe krav at man skal le av alle slags "morsomheter" man bli utsatt for, uansett om man heter Mullah Krekar eller Kjell Magne Bondevik.

Om dere jenter deltar i en debatt - og en person fra salen hadde kommet opp og klappet deg på hodet som et barn og sagt "såså - jenta mi, ta det med ro nå".

Er det greit så lenge det er gjort i et humoristisk øyemed? Er du ikke noe særlig til kvinne om du ikke tar det med et smil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er jo helt utrolig :klaske: :o :o

Trodde de hadde noen ran og etc å henge seg opp i jeg , men neida, ser jo at dette er helt klart viktigere :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere jenter deltar i en debatt - og en person fra salen hadde kommet opp og klappet deg på hodet som et barn og sagt "såså - jenta mi, ta det med ro nå".

Er det greit så lenge det er gjort i et humoristisk øyemed? Er du ikke noe særlig til kvinne om du ikke tar det med et smil?

Ser det er flere som sammenligner dette med f.eks å ta en dame på brystene eller lignende.

Det da ikke helt det samme, å løfte noen opp, og å berøre noens private områder. Ærlig talt.

I grunnen så må vi damer finne oss i ganske mye, både på arbeidsplass og i media. Det blir f.eks skrevet om damer, ting som de aldri ville funnet på å skrevet om en mann.

Nei, hadde Krekar vært en ordentlig mann, så hadde han bare ledd av det hele. Ikke truet med anmeldelse.

Som sagt, dette er Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Ser det er flere som sammenligner dette med f.eks å ta en dame på brystene eller lignende.

Det da ikke helt det samme, å løfte noen opp, og å berøre noens private områder. Ærlig talt.

I grunnen så må vi damer finne oss i ganske mye, både på arbeidsplass og i media. Det blir f.eks skrevet om damer, ting som de aldri ville funnet på å skrevet om en mann.

Nei, hadde Krekar vært en ordentlig mann, så hadde han bare ledd av det hele. Ikke truet med anmeldelse.

Som sagt, dette er Norge.

Da tolker jeg det dithen at så lenge noe er gjort er i et humoristisk øyemed er det ingen grunn til å reagere, noe a'la hensikten helliger middelet?

Da undrer det meg at det ble så stort oppstyr over investoren som mente Celina Middelfart hadde en "søt, liten figur" etter hennes foredrag.

HEr var det ikke engang fysisk kontakt engang.

Nei, så lenge intensjonen er god eller humoristisk så må man jammen finne seg i det.

Vi lever tross alt i Norge - og klarer man ikke takle noe sånt da er man ikke mye til kvinne(Celina taklet det fint, men jeg sikter til hylekoret ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

.

Vel, folk har jo ulike grenser for hva som er å regne som private områder. Og han ble løftet slik at rumpa var inntil Shabana. Helt greit for meg om none ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Nå skal faen meg politiet prioritere denne fillesaken høyt!!

Se her: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle219580.ece

...skal vi le eller grine???

Slapp av og LES artikkelen.

Denne typen saker prøver vi å få unna så fort som mulig. Vi skal forsøke å få den behandlet i løpet av 60 dager, sier Bakke.

Årsaken er ikke kjendisfaktoren, men at politiet har valgt ut denne typen saker som prioriteringssaker.

Slik prioritering gjelder ALLE saker om legemsfornærmelse, og er et ledd i at domstolene prøver å avgjøre ting raskt etter at hendelsen har skjedd, noe folk har mast om i lengre tid. Da kan man ikke klage når de prøver å etterkomme dette kravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vel, folk har jo ulike grenser for hva som er å regne som private områder. Og han ble løftet slik at rumpa var inntil Shabana. Helt greit for meg om none ikke liker det.

Så om ukjente fysisk tar på deg, løfter deg eller på annen måte finner på fysiske morsomheter med deg så er det greit(uavhengig om du selv liker det eller ikke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...