Gå til innhold

Normal puls

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 55-60 normal hvilepuls til en 17 åring? Trener ikke i det hele tatt for å være ærlig, sitter for det meste i ro... Er 175 cm høy og veier rundt 56 kg om det har noe betydning... Har også en del vondt i brystet, tungt å puste, også kan jeg kjenne at hjertet dunker hardt forskjellige plasser i kroppen og hører også at det banker (i brystet ikke i ørene). Har begynt å tenke at kanskje jeg hører og kjenner det så godt fordi det ikke blir pumpet nok blod rundt i kroppen... Er det noe galt med meg? Har tatt en EKG men ikke noe mer. Har forresten også mye angst.

Anonymous poster hash: 5c8ff...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner ikke hjertet forskjellige plasser i kroppen, du kjenner pulsen som slår. For min del så høres det igrunn ut som om det "bare" er angst. Dra til legen din og få deg noen å snakke med (psykolog, du trenger ikke være gal for å dra til en ;) ).

Skrevet

Du kjenner ikke hjertet forskjellige plasser i kroppen, du kjenner pulsen som slår. For min del så høres det igrunn ut som om det "bare" er angst. Dra til legen din og få deg noen å snakke med (psykolog, du trenger ikke være gal for å dra til en ;) ).

TS: Har begynt å gå til en psykolog som egentlig skal hjelpe meg med angst, men hun snakker om alt annet i stedenfor.

Skrevet

TS: Har begynt å gå til en psykolog som egentlig skal hjelpe meg med angst, men hun snakker om alt annet i stedenfor.

Når det gjelder psykologer så må du prøve noen før du finner en som passer. En psykolog er ikke bare en psykolog, og det spiller en rolle for deg hvem du går til. Du merker om kjemien er riktig med en gang når du går til en som matcher deg. Tror det er ganske viktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...