AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg vil utsette mensen og har Primolut N liggende, men jeg har mistet bruksanvisningen. Googlet det og fant til svar at man skulle ta to - tre tabl daglig. Jeg mener å huske det var tre ganger daglig. Er det noen som mener to? Fastlegen er syk og er håpløst nå gjennom til legekontoret og vikar som ikke kjenner meg. Jeg har altså brukt de flere ganger før, men det er lenge mellom hver gang, og nå husker jeg ikke antallet. Noen som husker? Eller er det faktisk individuelt?? Anonymous poster hash: c7c1e...6bb
Pinkie Pie Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 3 ganger om dagen. en morgen, en ettermiddag og en kveld, fra 3dager før forventet mens.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Kjemperart. I Felleskatalogen står det faktisk 2 - 3 tabl daglig. Så rart? http://www.felleskatalogen.no/medisin/primolut-n-bayer-schering-pharma-ag-562977 Anonymous poster hash: c7c1e...6bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå