Gå til innhold

Blowjob og tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sugde en fyr og brakk meg ca. 2-3ganger så sluttet jeg han kom i munnen min(det smakte iallfall piss og jeg svelgte selvfølgelig.

Lurer også på hvor skal man spytte ut, om man skal?



Anonymous poster hash: 6673c...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde en fyr og brakk meg ca. 2-3ganger så sluttet jeg han kom i munnen min(det smakte iallfall piss og jeg svelgte selvfølgelig.

Lurer også på hvor skal man spytte ut, om man skal?

Anonymous poster hash: 6673c...18b

Dette høres ut som verdens kjipeste blowjob for begge to - sånn skal det ikke være.

Du skal bli kåt, han skal bli kåt - og dere skal begge oppleve det som opphissende.

Hva dere gjør og hvor utover det spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: 37355...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde en fyr og brakk meg ca. 2-3ganger så sluttet jeg han kom i munnen min(det smakte iallfall piss og jeg svelgte selvfølgelig.

Lurer også på hvor skal man spytte ut, om man skal?

Anonymous poster hash: 6673c...18b

Æsj, det skal ikke smake piss! Penis skal smake rent og det skal være gøy. Du må slikke litt og prøve deg frem. Ikke ta den lenger inn i munnen enn at det er behagelig. Følg med og se hvordan mannen reagerer. Sæden smaker litt sært, men ikke piss og så lenge han ikke har spist noe rart er det helt greit. Jeg pleier å svelge.

Neste gang ber du han vaske seg!

Anonymous poster hash: e1d96...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom spermen hans smakte piss, og det er derfor du tror det er sperm, så er det en feil et sted. Sperm er seigt og smaker skarpt og salt, dersom det var flytende og smakte piss, så kan det godt være at han tisset i munnen din.

En blow job skal vare så lenge som man har lyst, og så lenge man nyter det, begge to skal nyte det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom spermen hans smakte piss, og det er derfor du tror det er sperm, så er det en feil et sted. Sperm er seigt og smaker skarpt og salt, dersom det var flytende og smakte piss, så kan det godt være at han tisset i munnen din.

En blow job skal vare så lenge som man har lyst, og så lenge man nyter det, begge to skal nyte det

Jeg har aldri vært borti skarp sperm. Heldigvis.

Anonymous poster hash: c15a3...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti skarp sperm. Heldigvis.

Anonymous poster hash: c15a3...96e

Poenget er smaker det piss, er det ikke sperm. Sperm smaker sperm, piss smaker piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ikke suge til han kommer. Jeg suger i blant litt mens han fingrer meg (jeg blir ikke tent av å bli slikket), og så knuller vi. Er sjeldent jeg suger til han kommer og har sluttet å la han kommer i munnen min da sæd smaker pyton.

Anonymous poster hash: 2a679...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperm smaker sperm, piss smaker piss.

Setter du til akkordene E-A-H så har du refrenget til en kul rockelåt:

Sperm smaker sperm,

piss smaker piss!

Og smaker det piss

Er det ikke sperm!

Yeah - yeah - yeah!

VI kan f.eks kalle låta "Blendende innlysende!" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer egentlig. Kan være deilig å bli teaset litt også. Synes det er veldig pirrende å bli sugd til jeg er stiv for å så bli ridd etterpå.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter du til akkordene E-A-H så har du refrenget til en kul rockelåt:

Sperm smaker sperm,

piss smaker piss!

Og smaker det piss

Er det ikke sperm!

Yeah - yeah - yeah!

VI kan f.eks kalle låta "Blendende innlysende!" :)

:gape: Synger med :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er smaker det piss, er det ikke sperm. Sperm smaker sperm, piss smaker piss.

Har vært borti sperm som smaker piss, uten at jeg har smakt på piss da - i hvert fall en helt forferdelig bitter og besk smak.

Typen hadde vært hjemme på påskeferie, og dietten hadde vel vært 14 dager med øl....

Sperm kan smake mye rart det.

Anonymous poster hash: 5be47...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...