AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Mammografi/ultralyd viste ingenting, men jeg har kjent at jeg har noe i brystet. Kan jeg slå meg til ro, eller bør jeg oppsøke mer hjelp?Anonymous poster hash: 31f4a...045
lillemeg90 Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Hva sier legene da? At det ikke er noen ting, eller at detevter noeder mn at det er godartet? Deter ikkje kjertlene du kjenner på?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Hun mente det muligens kunne være en fortykning. Hvordan føkes kjertlene ut da? Har alle kuler som sitter dypt, rett i overkant av ribbenene?Anonymous poster hash: 31f4a...045
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå