Jelly333 Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal treffe en person eller ikke helgen. SKAL, SKAL IKKE?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Skal ikke Anonymous poster hash: 04c32...954
Gjest iGirl Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Hvis du må spørre KG er jeg redd det ikke er meningen du skal treffe han.
#Sunrise Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 vis 10styk her skriver skal ikke? kommer du til og møte han?
Jelly333 Skrevet 26. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2013 Jeg vet ikke enda... Han er en x... Tror det hadde vært koselig å treffe han men redd vi ender opp i ett eneste stort rot som vanlig.
Jelly333 Skrevet 26. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2013 vis 10styk her skriver skal ikke? kommer du til og møte han? Hm.. vi får se!
#Sunrise Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Hm.. vi får se! hva er poenget med og spørre da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå