Gå til innhold

Kattesyk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det det man kaller det når man har lyst på en katt?

Jeg mistet katten min dessverre for over 4 mnd siden. Etter å ha hatt henne i 4,5 år omtrent.. Nå har jeg lyst på ny katt. Men det er ikke fornuftig. Det vet jeg.

Det vil gjøre oss enda mer bundet, mtp ferier, har en hund fra før og. Han godtok den andre katten, men det hadde nok vært mye jobb med å få ham til å "ikke røre". En kattunge er jo spennende...

Katten jeg tenker på er dyr. Samboeren min sier nei, ikke før hunden er vekk (død). Den er to år, så har ganske mange år igjen, forhåpentligvis..

Vi har akkurat fått baby, så har nok å gjøre og.

Men jeg er så kattesyk! Savner å ha en katt.. Huff.. Hvordan blir jeg kvitt lysten?

Anonymous poster hash: 8622e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Være fosterhjem en periode? :) Eller melde deg frivillig hos DB eller lignene plasser. Da får du jo kost med katt masse ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke kvitt lysten, men dere har en hund, en baby og samboeren din har satt ned foten i denne omgang, så jeg ville heller tatt kontakt med nærmeste omplasseringshjem for å se om de trengte frivillige. Da kan du i det minste kose og stelle med katter som trenger det et par ganger i uka, og i verste fall kan det hende du klarer å overtale samboeren til å overta den ene du faller pladask for etter hvert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...