Gå til innhold

Matforgifta, klarer ikke spise..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kommer til å bli dårligere hvis du ikke spiser eller drikker noe. Prøv i små mengder, cola hjelper mot kvalme. Ingefær hjelper også. Spis mer kjeks eller kansje moren din kan koke litt ris til deg?

Hvis du ikke har kastet opp nå, så kommer du nok ikke til å kaste opp. Prøv også å sov, du blir dårlig av for lite søvn også vet du. Håper du føler deg bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å bli dårligere hvis du ikke spiser eller drikker noe. Prøv i små mengder, cola hjelper mot kvalme. Ingefær hjelper også. Spis mer kjeks eller kansje moren din kan koke litt ris til deg?

Hvis du ikke har kastet opp nå, så kommer du nok ikke til å kaste opp. Prøv også å sov, du blir dårlig av for lite søvn også vet du. Håper du føler deg bedre snart :)

Har tvunget i meg et par kjeks nå! Føler meg litt bedre, godt å få noe salt i kroppen! Jeg har også drukket litt vann, ca en desiliter kanskje... Bruker laang tid på det da.. Men jeg føler meg ikke SÅ ille nå! Vurderer å lage en stor varmeflaske og en kopp te sånn for kosens skyld. Får håpe jeg er ferdig med det verste nå! Trenger jo å dra til psykologen og det går ikke når jeg er så kvalm... :(

Anonymous poster hash: 2729c...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...