AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 hvordan skal et godt knull være. har du en link feks til det du mener er et godt knull? Anonymous poster hash: dd24c...951
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Hvis du er en voksen og du fremdeles ikke vet hva et godt knull er, så skal hvertfall ikke jeg gi ut informasjon. Anonymous poster hash: ccf50...340 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Jeg har aldri hatt sex, og er interessert i å vite hva et godt knull er selv... Anonymous poster hash: 93b09...db0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Et godt knull for meg ligger allerede avgjort før klærne faller. Man kan sikkert knulle mange med greit resultat, men for et virkelig godt knull kreves en utrolig lidenskapelig tiltrekning til hverandre som bare noen då mennesker har seg i mellom. En slik ustoppelig tiltrekning har jeg bare hatt med tre personer.Anonymous poster hash: 40aae...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Et godt knull handler ikke nødvendigvis om tekniske ferdigheter, selv om det hjelper på. Det må tenning, tilstedeværelse og evne til å slippe mentalt til for et virkelig godt knull - og det er vanskelig å fange på film. Hvilken stilling som brukes er laaangt nede på lista over hva som er viktig for at knullet skal være virkelig godt. Anonymous poster hash: 82660...8e5 1
kiimainen teini Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Et hardt knull er et godt knull, imo.
Gjest Mupsi Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Når begge er så kåte at de ikke greier å holde fingrene fra hverandre. At man ser hvor opphisset den andre er og hvor kåt man selv er, for sammen å nyte og kose og gjøre alt som føles utrolig deilig! At man får innfall og gjør akkurat det som er deilig akkurat der og da.
kiimainen teini Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Når begge er så kåte at de ikke greier å holde fingrene fra hverandre. At man ser hvor opphisset den andre er og hvor kåt man selv er, for sammen å nyte og kose og gjøre alt som føles utrolig deilig! At man får innfall og gjør akkurat det som er deilig akkurat der og da. Beste definisjonen hittil! Pluss gitt.
Gjest Summers Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Et godt knull for meg ligger allerede avgjort før klærne faller. Man kan sikkert knulle mange med greit resultat, men for et virkelig godt knull kreves en utrolig lidenskapelig tiltrekning til hverandre som bare noen då mennesker har seg i mellom. En slik ustoppelig tiltrekning har jeg bare hatt med tre personer.Anonymous poster hash: 40aae...e7f Vet ikke hvor gammel du er, men tre er ikke så få da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå