DenAnonymeJenta Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som i dag fikk resept på kapslene tetracyclin arco. Om det er noen der ute som har vært gjennom denne kuren og kan fortelle meg om sine erfaringer med den, hadde jeg blitt kjempe glad. - Fikk dere noen bivirkninger? - hvor lenge gikk du på den? - hvor lang tid tok det før du så forandring? - Kom kvisene tilbake etter at du avsluttet kuren? - hvilken gel/krem fikk du som du skulle bruke sammen med kapslene? - Om kvisene kom tilbake, og du tok en kur til.. hjalp det? Takk på forhånd
Banan Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Denne tråden vil jeg følge med på, siden jeg lurer på det samme selv. Håper at noen kan svare 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå