AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Sist menustrasjon var første uken i september, altså over innen 5 sept (blør kun 3-4 dager). Et par dager etter dette hadde jeg sex med kjæresten. Siden det har han vært bortreist, og jeg har ikke hatt sex. Vi bruker ikke noen form for prevansjon, så evt. graviditet er velkommen, men vi er ikke aktive prøvere. I går oppdaget jeg at utfloden min var litt rosa-aktig i fargen og antok at mensen var på vei (veldig tidlig, men dog). Tok på meg bind før jeg dro på trening. Under treningen hadde jeg ubehagelige følelser i magen. Vanskelig å forklare, men litt som strekking og press fra innenfor navlen og nedover. Det gav seg ganske raskt, og siden har jeg ikke kjent noen ting. Da jeg kom hjem og skulle dusje så jeg at jeg hadde blødd noen dråper, men veldig lite, og veldig rødt, mye friskere blod en vanlig mensen. I dag da jeg våknet hadde jeg ikke blødd noe mer, og ikke resten av dagen heller. Jeg er vanligvis veldig regelmessig og dette har ikke skjedd før. I tillegg har jeg følt meg litt rar i det siste. Jeg blir kvalm av mat, og plutselig svimmel i ny og ne. Har også hatt noen rare hud-reaksjoner som utslett feks. Dere er sikkert lei av "er jeg gravid"- tråder her på KG, men spørsmålet er, har noen opplevd noe lignende? Bør jeg dra til legen? Eller se det ann, om neste mens kommer som normalt? På forhånd takk Anonymous poster hash: c00d5...989
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 TS her. Ville bare nevne at jeg er 24 år, sunn og frisk på alle måter ellers. Anonymous poster hash: c00d5...989
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Tatt gravidhetstest? Anonymous poster hash: 54586...b70
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Ts her. Nei, har ikke tatt test. Burde jeg? Evt. er det for tidlig å gjøre det nå? Beklager, er veldg uviten på dette området. Anonymous poster hash: c00d5...989
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ville tatt en test før jeg gikk til legen iallfall, jeg er ikke ekspert på dette området selv. La noen andre svare Anonymous poster hash: 54586...b70
Madison_00 Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 (endret) Ok, takk uansett TS Edt. Ok, ikke anonym lenger, hehe. Ikke at det gjør noe egentlig Endret 25. september 2013 av Madison_00
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Som de andre sier så ta en test først. Det er heller ikke uvanlig at mensen kan klusse til tider selv om den alltid har vært regelmessig. Om du har blitt gravid så er det for tidlig og kjenne noe strekking i magen allerede nå. Du kan og ha en sen eggløsning da kan man få litt rosa utflod. jeg hadde ikke sprunget til legen for dette enda ikke noe legen kan gjøre uansett. Om du ikke får positiv test denne uka så vent og se om mensen ikke kommer når den burde neste gang. Når tarmene jobber så kan det og føles som noe strekker seg der inne. Anonymous poster hash: 44cf5...542
Madison_00 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Som de andre sier så ta en test først. Det er heller ikke uvanlig at mensen kan klusse til tider selv om den alltid har vært regelmessig. Om du har blitt gravid så er det for tidlig og kjenne noe strekking i magen allerede nå. Du kan og ha en sen eggløsning da kan man få litt rosa utflod. jeg hadde ikke sprunget til legen for dette enda ikke noe legen kan gjøre uansett. Om du ikke får positiv test denne uka så vent og se om mensen ikke kommer når den burde neste gang. Når tarmene jobber så kan det og føles som noe strekker seg der inne. Anonymous poster hash: 44cf5...542 Ok, takk for svar Da skal jeg se om jeg får kjøpt en test denne uken. Hvis ikke er det jo ikke lenge til mensen skal komme uansett, så det blir ikke så lenge å gå å lure...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå