AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg skal starte på igjen med Cerazette, men jeg tok en angrepille i helgen. Om mensen kommer som normalt så er den her om noen dager, kan jeg da starte rett på med Cerazette eller kan det være lurt å vente til neste mens for at hormonene skal "stabilisere" seg, eller spiller ikke dette noen rolle? Anonymous poster hash: 3a8f0...922
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå