AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg kan sende sms fra ipaden min. Sendte til min nye iphone og da stod det at det var fra eposten min. Blir dette lagret noe sted? Er det gratis? Og kan jeg gjøre det til alle? På mine sider på Telenor er det 30 sms man kan sende pr mnd. Er dette noe som må betales for eller holdes det utenfor regningen? Anonymous poster hash: 52c80...209
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg kan sende sms fra ipaden min. Sendte til min nye iphone og da stod det at det var fra eposten min. Blir dette lagret noe sted? Er det gratis? Og kan jeg gjøre det til alle? På mine sider på Telenor er det 30 sms man kan sende pr mnd. Er dette noe som må betales for eller holdes det utenfor regningen? Anonymous poster hash: 52c80...209 de 30 sms blir sendt via nett og er helt gratis om du feks sender fra WiFi
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 de 30 sms blir sendt via nett og er helt gratis om du feks sender fra WiFi Ok, takk, men hvem står som avsender til mottakeren da? Hvis dette ikke blir lagret som bruk fra min telefon på en spesifisert liste for eksempel? Anonymous poster hash: 52c80...209
Rosa Sitron Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Ok, takk, men hvem står som avsender til mottakeren da? Hvis dette ikke blir lagret som bruk fra min telefon på en spesifisert liste for eksempel? Anonymous poster hash: 52c80...209 Du (nummeret ditt) står som avsender. Du må sende fra telenors sider.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Du (nummeret ditt) står som avsender. Du må sende fra telenors sider. Ok, takk, men er dette noe som vil komme opp på en spesifisert telefonliste? Anonymous poster hash: 52c80...209
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Ingen som vet om å sende sms fra ipad og Telenor blir registrert som bruk fra ditt abonnement? Anonymous poster hash: 52c80...209
Topplue Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Du har nok sendt iMessage. Kom meldingen opp som en blå snakkeboble?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Du har nok sendt iMessage. Kom meldingen opp som en blå snakkeboble? Ja, men den kommer to ganger. Først fra mailen min og deretter fra mobilnr. Anonymous poster hash: 52c80...209
Topplue Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Da er det nok iMessage ja. Det sender du gratis til andre med iPad, iPhone, iPod touch og Mac. Du betaler ikke for å sende meldinger fordi det sendes over internett. I innstillinger kan du endre om det skal stå at det sendes fra e-post eller telefonnummeret
Cho Kon It Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 SMS fra iPad er iMessage, det kan du kun bruke hvis både du og mottageren er koblet til internett (mottageren vil få meldingen når den skrur på nettet igjen, hvis det var av). SMS fra telenor.no vil ikke bli registrert som bruk av ditt abonnement, de vil ikke dukke opp på spesifisert regning, men kan finnes i historikk på telenor.no (dine sider).
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 SMS fra iPad er iMessage, det kan du kun bruke hvis både du og mottageren er koblet til internett (mottageren vil få meldingen når den skrur på nettet igjen, hvis det var av). SMS fra telenor.no vil ikke bli registrert som bruk av ditt abonnement, de vil ikke dukke opp på spesifisert regning, men kan finnes i historikk på telenor.no (dine sider). Thanks!! Anonymous poster hash: 52c80...209
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 SMS fra iPad er iMessage, det kan du kun bruke hvis både du og mottageren er koblet til internett (mottageren vil få meldingen når den skrur på nettet igjen, hvis det var av). SMS fra telenor.no vil ikke bli registrert som bruk av ditt abonnement, de vil ikke dukke opp på spesifisert regning, men kan finnes i historikk på telenor.no (dine sider). Jeg tror det likevel kommer opp på spesifisert regning. Han jeg snakket med vedr dette, mente at det var som å bruke tlf....... Anonymous poster hash: 52c80...209
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Da er det nok iMessage ja. Det sender du gratis til andre med iPad, iPhone, iPod touch og Mac. Du betaler ikke for å sende meldinger fordi det sendes over internett. I innstillinger kan du endre om det skal stå at det sendes fra e-post eller telefonnummeret Jeg finner ikke denne i stillingen jeg? Anonymous poster hash: 67120...6f8
Topplue Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Jeg finner ikke denne i stillingen jeg? Anonymous poster hash: 67120...6f8 Under meldinger.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 SMS fra iPad er iMessage, det kan du kun bruke hvis både du og mottageren er koblet til internett (mottageren vil få meldingen når den skrur på nettet igjen, hvis det var av). SMS fra telenor.no vil ikke bli registrert som bruk av ditt abonnement, de vil ikke dukke opp på spesifisert regning, men kan finnes i historikk på telenor.no (dine sider). Vet du med sikkerhet at det ikke vil bli registrert? Og imessage kan kun brukes til de med iphone ? Anonymous poster hash: 52c80...209
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Vet du med sikkerhet at det ikke vil bli registrert? Og imessage kan kun brukes til de med iphone ? Anonymous poster hash: 52c80...209 Da er det nok iMessage ja. Det sender du gratis til andre med iPad, iPhone, iPod touch og Mac. Du betaler ikke for å sende meldinger fordi det sendes over internett. I innstillinger kan du endre om det skal stå at det sendes fra e-post eller telefonnummeret Anonymous poster hash: a6c52...f8e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Anonymous poster hash: a6c52...f8e Ja, jeg så jo egentlig det svaret.... Men hvordan vet jeg at den jeg sender til har noe av dette? Hvis jeg sender sms fra ipaden til noen som ja for eksempel har en gammel tlf uten nett, kommer smsen fram da? Anonymous poster hash: 52c80...209
Rosa Sitron Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Ok, takk, men er dette noe som vil komme opp på en spesifisert telefonliste? Anonymous poster hash: 52c80...209 Det aner jeg ikke, men tror det iallfall kommer opp at du har brukt av de meldingene.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #19 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, jeg så jo egentlig det svaret.... Men hvordan vet jeg at den jeg sender til har noe av dette? Hvis jeg sender sms fra ipaden til noen som ja for eksempel har en gammel tlf uten nett, kommer smsen fram da? Anonymous poster hash: 52c80...209 Det kan du styre i innstillinger. Anonymous poster hash: a6c52...f8e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #20 Skrevet 1. oktober 2013 Det aner jeg ikke, men tror det iallfall kommer opp at du har brukt av de meldingene. Jeg tror det også. Å lure en spesifisert liste er ikke lett og tlf min tar ikke tvillingkort. Jeg ønsker å bruke mobilen i to ulike henseender uten å måtte ha to nr!! Anonymous poster hash: 52c80...209
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå