Gå til innhold

Stoler du på h*n?


Gjest Jumo

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg i tråden om hun som opplevde at daten tok bilder på snapchat og sendte til kompisene sine, mens hun bare var iført BH.

Jeg vil egentlig bare informere dere, gutter og jenter, om siden http://anonib.com/.

Flere jeg kjenner har funnet bilder av seg selv ute på det nettstedet. Enten om det er et uskyldig bikinibilde fra ferieturen på GC, som selv ble lagt ut på Facebook, eller bilder av seg selv uten en eneste tråd på kroppen, poserende foran kameraet, fra alle mulig vinkler..

Jeg tar selv turen inn titt og ofte, søker opp hjembyen min og ser om noen av mine nærmeste eller bilder av meg selv har havnet der. Det er viktig å ha kontroll over hvor du selv er på nettet! Om jeg finner noe, sier jeg ifra til vedkommende. Så får det være opp til hver og enkelt hva man ønsker å gjøre med dette. Selv ville jeg vel tenkt godt gjennom hvem denne personen som la ut bildet er, og tatt en skikkelig alvorsprat.

På sida har de også en "greie", der de gjerne kan ta et helt uskyldig bilde fra facebook og spørre etter noe mer "juicy". Disse forespørslene blir ofte besvart, for å si det på den måten ..

Som en regel der inne, er det ikke lov å poste fullt navn og ting som kan identifisere personen på bildet. Dette er det jo ikke alle som følger, og om en fremtidig arbeidsgiver googler navnet er det fort gjort å få dette slengt opp i trynet.

Dette gjelder også gutter i aller høyeste grad. Tok bare utgangspunkt i kvinner og jenter, med tanke på egne erfaringer.

Noe å tenke på. Internett er svære greier. Vær forsiktige!

Hvem stoler du egentlig på?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, kun jeg som syntes anonib er morsomt? Florerer jo av idioter og mindre intelligente skapninger der inne. Forøvrig er de stort sett ganske ganske kjappe og greie med å ta ned bilder, så vidt jeg har sett. Ellers er jeg også tildels enig med personen over. Hvorfor tar så mange lett på det å sende halvnakne snaps og/eller bilder av seg selv til gutter de så vidt kjenner. Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. :P Så et par jenter fra der jeg bor, men kun "vanlige" bilder.



Anonymous poster hash: f280f...211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke noe om dette nettstedet og syns det er ekkelt - og skummelt!

Syns det er forferdelig at det legges ut vanlige bilder av folk med stygge kommentarer hvor det spørres om andre bilder - blæ!

Dustefolk som gjør sånt

Edit: Dette med forbud om etternavn ser ikke alltid til å bli overholdt heller

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en kamerat som fortalte at jeg var der.
Heldigvis ikke noe verre enn vanlige bikini bilder som allerede er på facebook, men frågan stalls: "Mer juicy på hun?"



Anonymous poster hash: d1621...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sida har de også en "greie", der de gjerne kan ta et helt uskyldig bilde fra facebook og spørre etter noe mer "juicy". Disse forespørslene blir ofte besvart, for å si det på den måten ..

Hæ? Hvordan finner de mer juicy bilder når alt de har er et uskyldig FB-bilde? O.o

Anonymous poster hash: ea50e...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan finner de mer juicy bilder når alt de har er et uskyldig FB-bilde? O.o

Anonymous poster hash: ea50e...172

Når noen tar et bilde fra facebook'en din og spør etter et mer juicy bilde, kan det jo hende at en eller annen gris der ute sitter på noen litt andre type bilder av deg. Slikt sprer seg fort om det havner i gale hender. Er også veldig mange som bruker denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...