Gå til innhold

Avvist igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her igjen, skrev "finne på noe en dag? det var koselig sist :)" fikk som svar at ja, det må vi prøve på. og har hatt mer kontakt siden. men har ikke avtalt mer om hvilken dag, og vet ikke om jeg er den som skal spørre om dag også? føler jeg maser litt nesten, og det vil jeg jo ikke.

Anonymous poster hash: a1c55...f00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :)

Det kan jo vere naturlig at du foreslår ein dag, siden du spurte om å finne på nåke. Det er bare å slenge ut eit forslag, er ikkje masing det.

Skrevet

Du hadde sex med ham på andre date...? Jakten forsvant vel da og han ble uinteressert.

Anonymous poster hash: d5871...035
Skrevet

Du hadde sex med ham på andre date...? Jakten forsvant vel da og han ble uinteressert.

Anonymous poster hash: d5871...035

Om eit mannfolk er interessert i deg og ikkje kun i jakten, så spiller det liten rolle om ein har sex på andre, femte eller tiende date. Ved å holde igjen så kan ein klare å dra ut jakten litt lenger, men om mannen kun er interessert i å jakte så så varer det ikkje lenge uansett.

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Enig med Maja i at det ikke skal spille så stor rolle om når man har sex. Har møtt ham mange ganger før vi begynte å "date" eller hva jeg skal kalle det, har samme vennekrets. Så det føltes ikke for tidlig for meg. Hadde jeg aldri møtt ham før hadde jeg nok ventet lengre.

Spurte igjen i dag om når han kunne finne på noe, jeg har en travel hverdag så er litt avhengig av å planlegge. Fikk som svar at "nei, må vel få til en dag som passer:)"

Jeg synes ikke han virker så interessert kanskje, og føler jeg drar lasset litt alene. Nå skal det sies at han ikke er så aktiv på telefon osv. Men hadde vel håpet at han tok initiativ til en dag siden jeg spurte om han ville finne på noe igjen. Overanalyserer vel som vanlig :rodme:

Tenkte å spørre om han vil lage mat og se film en dag jeg har tid, sier han nei uten spesiell grunn så tror jeg ikke jeg orker mer egentlig. Blir litt kjedelig rett og slett :glare:

Skrevet

Vet du hva? Ikke skriv "skal vi finne på noe en dag", skriv "jeg tenkte jeg skulle lage steik i helga, har du lyst til å spise middag hos meg på lørdag?" eller "Jeg har tenkt meg en tur i marka på søndag, kunne du tenke deg å bli med". Sett inn de aktivitetene som passer. Hvis han kan og vil, så sier han ja. Hvis han ikke kan blir det nei. Da er det opp til ham å komme med iniativet neste gang, og gjør han ikke det, så synes jeg du fortjener noen som er litt mer på hugget. :)

Skrevet

Vet du hva? Ikke skriv "skal vi finne på noe en dag", skriv "jeg tenkte jeg skulle lage steik i helga, har du lyst til å spise middag hos meg på lørdag?" eller "Jeg har tenkt meg en tur i marka på søndag, kunne du tenke deg å bli med". Sett inn de aktivitetene som passer. Hvis han kan og vil, så sier han ja. Hvis han ikke kan blir det nei. Da er det opp til ham å komme med iniativet neste gang, og gjør han ikke det, så synes jeg du fortjener noen som er litt mer på hugget. :)

TS her.

Har allerede spurt om det og fått som svar at han er med, men tenkte å komme med et konkret forslag når jeg har tid :) Enig i at jeg bør droppe ham om han ikke tar initiativ senere dersom han ikke kan.

Skrevet

Om nåken hadde spurt meg "skal vi finne på nåke ein dag", så hadde eg nok forventa at vedkommande tok initiativ og kom med eit konkret forslag. Uavhengig om det er venn eller potensiell kjæreste.

Skrevet

Tja det er vanskeleg å si noe om situasjonen. Hvor gamle er dere? Har han også en travel hverdag som gjør at det kanskje er vanskeleg å planlegge?

Hvor mye initativ tok han på den første og andre daten i forkant? Det kan vere interessante spørsmål å merke seg. Kanskje ønsker han å ta det litt rolig, men virker samtidig ikke helt engasjert på å treffe deg med det første, men avslår deg ikke heller.

Jeg tror det er lurt at du spørr om en helt konkret dag og hva dere skal gjøre. Spørr han først hvilken dager han kan, så foreslår du en av dagene han foreslår :) Det er bedre å prøve en gang for mye en gang for lite, sier nå jeg. Se hvordan det føles når dere møtes, og kanskje du bør unngå å ha sex med han da, men heller vente og se det ann, om han tar kontakt etter det igjen?

Skrevet

Tja det er vanskeleg å si noe om situasjonen. Hvor gamle er dere? Har han også en travel hverdag som gjør at det kanskje er vanskeleg å planlegge?

Hvor mye initativ tok han på den første og andre daten i forkant? Det kan vere interessante spørsmål å merke seg. Kanskje ønsker han å ta det litt rolig, men virker samtidig ikke helt engasjert på å treffe deg med det første, men avslår deg ikke heller.

Jeg tror det er lurt at du spørr om en helt konkret dag og hva dere skal gjøre. Spørr han først hvilken dager han kan, så foreslår du en av dagene han foreslår :) Det er bedre å prøve en gang for mye en gang for lite, sier nå jeg. Se hvordan det føles når dere møtes, og kanskje du bør unngå å ha sex med han da, men heller vente og se det ann, om han tar kontakt etter det igjen?

Vi er i begynnelsen av 20-årene, han jobber fulltid og jeg studerer + deltid. Begge driver med idrett hver dag. Så begge har en ganske travel hverdag ja.

Han tok initiativ til første date, og det har alltid vært han som har vært "etter meg", men jeg har avvist hver gang da jeg ikke har vært tilgjengelig og interessert. Nå var jeg singel og tenkte "hvorfor ikke". Han virket hyggelig og ordentlig og har litt samme hverdag som det jeg har. Så jeg takket til slutt ja til en date. Jeg sa fra i forkant at jeg godt kunne bli bedre kjent, men at jeg ikke var ute etter bare "sex og tull". Det var ikke han heller, så jeg synes det hele virket bra.

Andre date møttes vi på byen og så ble han med hjem til meg, og var der til utpå formiddagen dagen etter. Stemningen var bra hele tiden synes jeg, ikke kleint eller noe. Han tok kontakt samme kveld, og så gikk det over til at han ikke tok kontakt plutselig. Men han tar kontakt igjen nå, og har svart hver gang jeg har vært den som har tatt kontakt. Haha, herregud blir jo helt tullete av dette :fnise:

Tenkte å si at jeg har anledning til å finne på noe den og den dagen, så får jeg bare se om han også har tid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...