AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hva "må" man gjøre når man skal på weekendtur til Dublin? Anbefaling av shoppinggater og spesielle butikker som er verdt å gå innom? Andre anbefalinger om hva man kan finne på der, men som er i nærheten av sentrum? Anonymous poster hash: 9823e...a9b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Hm, Guinness-bryggeriet er sikkert OK. Jeg var innom det naturvitenskapelige museet hvor de hadde en gigantisk hall med mengder av utstoppede dyr (slikt liker jeg, da...) og så var jeg innom det store, gamle biblioteket på Trinity College med Book of Kells, også absolutt severdig! Om kveldene er det mengder med koselige puber med Live musikk. Jeg var der med noen kjente, som absolutt ikke ville at jeg skulle innom det turistpregede Temple bar-området, så vi fant andre koselige vannhull. Men neste gang jeg er der, vil jeg snike meg til en Temple bar-kveld likevel. Var store gågater med de store kjedebutikkene, som man finner i alle europeiske byer, helt greit for shopping, men husker ikke hva de heter... Anonymous poster hash: 09ca8...32f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå