AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Er så tett i nesa at jeg ikke vet hvordan jeg skal overleve natten! Det kommer seg når jeg reiser meg, men bare jeg sitter blir det så tett at jeg må puste med munnen, renner gjør det også. Gruer meg til å legge meg, kommer til å kveles av mitt eget snørr! Har ikke nesespray tilgjengelig og begrenset med kleenex... Er det noe annet som hjelper? Sniffe ingefær elns? Anonymous poster hash: a81d8...ac5
Notisblokk Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Spis eller drikk noe veldig sterkt. Da pleier det å løsne og du får gå å snyte deg en del før du legger deg Det er helt forferdelig med tett nese.. Jeg har blitt avhengig av nasespray. Har jeg ikke det tilgjengelig er det krise. Jeg pleier også å ta tigerbalsam under og over nesen. En haug med chili på nudler som jeg slurper i meg, og en haug med puter i sengen for å holde hodet oppe. Håper du blir bedre snart!!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 TAKK!!!! Anonymous poster hash: a81d8...ac5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå