Gå til innhold

Dedd di deeeesa... Hjelp!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så tett i nesa at jeg ikke vet hvordan jeg skal overleve natten! Det kommer seg når jeg reiser meg, men bare jeg sitter blir det så tett at jeg må puste med munnen, renner gjør det også. Gruer meg til å legge meg, kommer til å kveles av mitt eget snørr!

Har ikke nesespray tilgjengelig og begrenset med kleenex... Er det noe annet som hjelper? Sniffe ingefær elns?



Anonymous poster hash: a81d8...ac5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis eller drikk noe veldig sterkt. Da pleier det å løsne og du får gå å snyte deg en del før du legger deg :)

Det er helt forferdelig med tett nese.. Jeg har blitt avhengig av nasespray. Har jeg ikke det tilgjengelig er det krise. Jeg pleier også å ta tigerbalsam under og over nesen. En haug med chili på nudler som jeg slurper i meg, og en haug med puter i sengen for å holde hodet oppe.

Håper du blir bedre snart!! :)

Skrevet

TAKK!!!!



Anonymous poster hash: a81d8...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...