Gå til innhold

Konsultasjonstime, trenger hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! I morgen skal jeg på konsultasjonstime for brystforstørring. Jeg tenkte egentlig at jeg skulle skrive ned en del spørsmål som jeg lurer på, for jeg går alltid ut av døra fra legen eller andre steder og tenker "faen, nå glemte jeg å spørre om det.."

Men.. Jeg har blitt helt blank, jeg kommer nesten ikke på noen spørsmål nå, selvom jeg har tenkt tidligere at "åh.. det må jeg huske å spørre om"..

Dere som har tatt silikon, eller vært på konsultasjon eller i det hele tatt vet hva jeg burde å spørre om, kan dere hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 81538...fc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tatt det, men dette falt meg inn:

Hva slags proteser bruker dem? Runde eller naturlige (dråpeformede). Hva passer for dine bryster.

Hvor lenge kan protesene sitte før de skiftes?

Hvor lang erfaring har kirurgen med denne type operasjoner? (Her burde du bakgrunnssjekke selv også).

Hvilke risikomomenter er det (blødning, infeksjoner, smerter, arrdannelse m.m).

Hvordan forløper den posoperative fasen seg (etter operasjon). Kan du være innlagt til du føler deg noenlunde klart til å komme hjem, eller blir du nesten sendt rett ut fortest mulig.

Pris (selvsagt).

Hvordan er oppfølgingenom det blir komplikasjoner, er det inkludert i prisen,eller kan det tilløpe tilleggskostnader?

Anonymous poster hash: 3da00...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...