AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hva er årsaken til dette? Jeg har aldri hatt herpesutbrudd eller noe, og det er ikke noe sår nå. Er bare rødt.. Hvordan skal jeg få det bort? Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jernmangel? Anonymous poster hash: f6709...27d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Jernmangel? Anonymous poster hash: f6709...27d Jeg tviler litt, da jernprøvene jeg tok for få uker siden så helt normale ut.. Hmm, rart! -TS Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6
Dricka Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Det kan være sopp. Om det er det så får du en soppkur hos legen som smaker dritt.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Jeg får sånn av og til, og det er fordi jeg har B12 mangel og nedsatt immunforsvar. Det er en infeksjon av noe greier, så jeg smører på en salve som heter bacimycin som er en salve mot infeksjon og det funker veldig bra Anonymous poster hash: 2c579...b36
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Bacimycin kan man kjøpe reseptfritt på apoteket Anonymous poster hash: 2c579...b36
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Jeg får sånn av og til, og det er fordi jeg har B12 mangel og nedsatt immunforsvar. Det er en infeksjon av noe greier, så jeg smører på en salve som heter bacimycin som er en salve mot infeksjon og det funker veldig bra Anonymous poster hash: 2c579...b36 Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! -TS Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! -TS Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6 Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! -TS Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6 Jeg har eksakt immunsvikt-nedsatt (medfødt sykdom). Men du trenger ikke ha svikt for å få sånne "sår" i munnvikene Håper det hjelper for deg også Anonymous poster hash: 2c579...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå