Gå til innhold

Rød i munnvikene


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er årsaken til dette? Jeg har aldri hatt herpesutbrudd eller noe, og det er ikke noe sår nå. Er bare rødt.. Hvordan skal jeg få det bort? :P



Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jernmangel?



Anonymous poster hash: f6709...27d
Skrevet

Jernmangel?

Anonymous poster hash: f6709...27d

Jeg tviler litt, da jernprøvene jeg tok for få uker siden så helt normale ut.. Hmm, rart! :( -TS

Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6

Skrevet

Det kan være sopp. Om det er det så får du en soppkur hos legen som smaker dritt.

Skrevet

Jeg får sånn av og til, og det er fordi jeg har B12 mangel og nedsatt immunforsvar. Det er en infeksjon av noe greier, så jeg smører på en salve som heter bacimycin som er en salve mot infeksjon og det funker veldig bra :)



Anonymous poster hash: 2c579...b36
Skrevet

Bacimycin kan man kjøpe reseptfritt på apoteket :)



Anonymous poster hash: 2c579...b36
Skrevet

Jeg får sånn av og til, og det er fordi jeg har B12 mangel og nedsatt immunforsvar. Det er en infeksjon av noe greier, så jeg smører på en salve som heter bacimycin som er en salve mot infeksjon og det funker veldig bra :)

Anonymous poster hash: 2c579...b36

Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! :) -TS

Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6

Skrevet

Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! :) -TS

Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6

Vet du eksakt hvor nedsatt immunforsvar? Jeg tok en lymfocytt-prøve for litt siden, og den viste 1,1, som ikke er så høyt at det gjør noe.. Men da går jeg og kjøper den i morgen, tusen hjertelig takk for tips! :) -TS

Anonymous poster hash: 9c2c3...1f6

Jeg har eksakt immunsvikt-nedsatt (medfødt sykdom). Men du trenger ikke ha svikt for å få sånne "sår" i munnvikene :) Håper det hjelper for deg også :)

Anonymous poster hash: 2c579...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...