Gå til innhold

Noe mot kvalme


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mye kvalm pga medisiner. Noen som vet om noe som hjelper mot kvalme?

Anonymous poster hash: a69d4...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingefær påstås å hjelpe, har ikke prøvd selv.

Ellers så kan du få kvalmestillende av legen, det får du sikkert når du går på medisiner som gir deg kvalme.



Anonymous poster hash: 89c42...b9c
Skrevet

Svelg tre fedd(delt i to) hvitløk.



Anonymous poster hash: c73e4...115
Skrevet

Vanlig ingefær hjelper faktisk. Du kan trekke den i te, (skjær den opp i små biter, så du fårmi deg dem). Teen blirmbedremmed litt honning og sitron.

Ellers er det noe som heter postafen (tror jeg) på apoteket. Er det virkelig ille kan di få afipran på resept, så sant årsaken tilmkvalmen er undersøkt.

Anonymous poster hash: 1cae0...813

Skrevet

Og jeg har selv forsøkt ingefær, var skeptisk, men det hjalp faktisk ;)

Anonymous poster hash: 1cae0...813

Skrevet

Ingefærkapsler får du kjøpt på Helsekost, det hjelper. Jeg blir også mye kvalm av medisiner jeg tar, så har alltid ingefærkapsler og kvalmestillende liggende.

Pass også på å spise regelmessig, aldri gå sulten (det blir jeg ekstra kvalm av)

Skrevet

Hvis man går på medisiner skal man være forsiktig med naturmidler, ikke alle går bra sammen. Snakk heller med legen om den anbefaler noe du kan ta. Jeg får Afipran mot kvalme, fås kun på resept. Demper den verste kvalmen.



Anonymous poster hash: d761c...d88
Skrevet

Er det vanlig å bli kvalm av penicillin?



Anonymous poster hash: 38e6d...e06
Skrevet

Er det vanlig å bli kvalm av penicillin?

Anonymous poster hash: 38e6d...e06

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...