Gå til innhold

Dårlig ånde


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig ånde.

Har vært hos tannlegen og sjekket om jeg har hull/tannråte osv, men alt er greit. Spyttproduksjonen er også grei.

Så har dere noen kjerringråd? Gode munnskyldevann? Tyggis?

Pusser morgen/kveld (av og til en gang ekstra om jeg skal ut), bruker tanntråd og tungeskrape.



Anonymous poster hash: 4d69f...ee3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg merket var at jeg var dårlig å pusse de bakerste tennene el visomstennene, og det var de som forårsaket dårlig ånde. Men det kan også hende at du har noe fæle mangler som gir deg dårlig ånde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...