Hyrilllhappen Skrevet 24. september 2013 #1 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg skal snart få et nytt kjæledyr, en krysning mellom ilder og røyskatt tror jeg. Jeg diskuterer med samboeren min om navn, men ingen av oss har gitt uttrykk for noe spesielt ennå. Innerst inne har jeg bare tenkt på ett navn, Bjaspebuggen. Jeg så et bilde av dyret og det slo med at Bjaspebuggen måtte være eneste riktige navnet å gi til det. Men hva tror dere kjæresten min vil mene? Jeg vil helst finne riktig anledning og fremføring for å få henne til å dele min entusiasme for Bjaspebuggen. Det er viktig for meg at denne ideen går inn på riktig måte helt fra begynnelsen. Har dere noen forslag angående hvordan jeg kan få henne med på denne ideen? Kunne det for eksempel være smart å nevne det mens vi har sex? Eller skulle jeg lagd en fin sang og synge for henne sånn at hun hører ordet Bjaspebuggen på en måte som skaper positive følelser? Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyrilllhappen Skrevet 24. september 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg har tenkt mye på det her og begynner å lure på om Bjaspebuggin er bedre? Det er ganske likt men du bytter ut e med i like før slutten. Hvis du skulle valgt mellom å kalle kjæledyret ditt Bjaspebuggen og Bjaspebuggin, hva syns du er best? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 27. september 2013 #3 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg ville kalt den Ragnar jeg. Eller Børre. Praktfulle navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 27. september 2013 #4 Del Skrevet 27. september 2013 Nei Rumpetaska hadde vært kulest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå