AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg skulle til å bestille flybilletter fra Japan - Oslo med flybytte i Helsinki, men så så jeg at det kun er 45 min mellom landing og neste avgang.. Det virker utrolig stress, men er det gjennomførbart? Det er snakk om å bruke samme flyselskap hele veien. Har man forsikring dersom man skulle miste flyet? Eller dersom flyet blir forsinket. Anonymous poster hash: af15f...f06
reiselyst72 Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg skulle til å bestille flybilletter fra Japan - Oslo med flybytte i Helsinki, men så så jeg at det kun er 45 min mellom landing og neste avgang.. Det virker utrolig stress, men er det gjennomførbart? Det er snakk om å bruke samme flyselskap hele veien. Har man forsikring dersom man skulle miste flyet? Eller dersom flyet blir forsinket. Anonymous poster hash: af15f...f06 Så lenge du har en gjennomgående billet er flyselskapet ansvarlig for å booke deg om hvis du skulle miste flyet. 45 minutter holder lenge i Helsinki så lenge du ikke er forsinket.
Gjest Sille4 Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Helsinkis flyplass er veldig liten og 45 min skal være god nok tid til å bytte fly
Athene Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Flyplassen i Helsinki er veldig liten. Dersom flyet er i rute holder det med 20 minutter. Og med samme flyselskap er du også forsikret på denne måten. Noe avhengig av hvilket selskap du flyr går det en del avganger Helsinki-Japan i døgnet.
LittDiva Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Går fint . Liten og oversiktlig flyplass med korte avstand
Gjest Ferie Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Ring å hør med flyselskapet, itilfelle det skulle bli forsinkelse på gardermoen.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Huske å få gjennomgående billett sånn at det ikke er en katastrofe hvis du blir for lite tid med tre kvarter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå