Gå til innhold

Dolche gusto.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en slik maskin og den får melken over alt og setter seg fast i sprekker og der øvers hvor den kommer ut og på den som holder kapslene og det luktet drit. Er sånn hver eneste gang og derfor gidder jeg ikke å vaske hver eneste gang om det er er to eller seks kopper per dag. Er det samme problem på Tassimo? Den set mindre åpen ut og derfor jeg lurer på om melken ikke kan sette seg i sprekker?

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
  • Liker 1
Skrevet

Det høres ut som det er noe galt med maskinen, det skal ikke være sånn.. Har du hatt den lenge uten å rense den med rensemiddel og den "nålen" som sitter bak? Hvis du har renset den, ville jeg tatt den med tilbake til der jeg kjøpte den. Vet ikke hvordan Tassimo er..

Har ikke renset den, har blitt så skuffe og ikke tenkt på at det kunne være det som er feilen hos meg. Lurte på å kjøpe ny eller annen merke.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Har ikke hatt noe som helst problemer med min. Hvor lenge har du hatt den? Har den vært slik hele tiden?

Skrevet

Har ikke hatt noe som helst problemer med min. Hvor lenge har du hatt den? Har den vært slik hele tiden?

Har hatt den i 2 år og den har vært slik veldig lenge:(

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Har hatt den i 2 år og den har vært slik veldig lenge:(

Da hadde jeg prøvd å rense den først. Det burde løse opp litt:)

Skrevet

dolce gusto* :)

Anonymous poster hash: 87e2a...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...