Gå til innhold

Altfor glad i sex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år uten et fast forhold. Det har blitt en del ONS oppgjennom, og jeg merker stigmatiseringen som dette medfører. Slut-shaming er det verste jeg vet, så lenge sexen er trygg og frivillig, ser jeg virkelig ikke problemet! Likevel tenker jeg at det må jo være noe i det, så jeg tenker å skulle prøve å slutte med ONS hvertfall for en periode. Kan noen komme med tips til hvordan jeg skal klare å gjennomføre det? Om en deilig gutt og jeg får en ting gående på fest og jeg merker det er sex i vente, blir det jo umulig å si nei! Altfor glad i sex! Sliter ikke med å føle meg brukt etterpå, jeg syns jo det er like deilig som gutten :) Men kan noen komme med noen argumenter for å slutte?

Anonymous poster hash: 22e6f...493

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke slutte med noe du trives med. Jeg har hatt i overkant av 50 sexpartnere i løpet av 6 måneder.

Anonymous poster hash: dca9e...e25
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Så lenge du praktiserer trygg, samtykkende sex, og ikke har noen problemer med dette selv, så kan jeg ikke komme på et eneste godt argument.

Det eneste er vel at du sannsynligvis vil bli uaktuell som kjæreste for en viss andel menn, men man kan ikke please alle uansett, og det finnes nok av liberale menn også.

• Liker 4
Skrevet

Ta betalt da vel! Så kan du leve av hobbyen.

• Liker 2
Skrevet

Ingen som liker bruk og kast mentalitet. Du må drive med gjenbruk og gjenvinning.

Anonymous poster hash: fbf65...ed8
Skrevet

Så lenge du bruker kondom, så trenger du vel ikke slutte med dette?

Du bør jo stille deg et spørsmål: Klarer du å slutte hvis du møter en mann du forelsker deg i, og blir sammen med?

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du bruker kondom, så trenger du vel ikke slutte med dette?

Du bør jo stille deg et spørsmål: Klarer du å slutte hvis du møter en mann du forelsker deg i, og blir sammen med?

Det er egentlig ingenting som tilsier at hun ikke skulle klare å være monogam, selv om hun er glad i sex. Som singel har hun ingen god grunn for å si nei, dette vil mest sannsynlig endre seg i et forhold, akkurat som det gjør for mange andre single som liker tilfeldig sex.

Anonymous poster hash: cd7f1...813

• Liker 1
Skrevet

Fuckfriends?

Anonymous poster hash: edf75...5e6
Skrevet

Du trenger absolutt ikke slutte med ONS hvis du faktisk liker det. Slut-shaming er det verste jeg vet også. Hvorfor er det bare jenter som blir sett ned på etter ONS? Det trengs to personer for å ha sex liksom. Ikke slutt med det bare fordi andre liker å dømme :)

• Liker 1
Skrevet

Hva med å finne deg en kjæreste? :) Da får jo du fast sex + du slipper å være stemplet som løs.

Anonymous poster hash: e9bc5...ee7
Skrevet

Hva med å finne deg en kjæreste? :) Da får jo du fast sex + du slipper å være stemplet som løs.

Anonymous poster hash: e9bc5...ee7

Ja for det er jo så ENKELT! Med mindre man vil ta til takke med "hva som helst". Eller tilfeldigvis er heldig og finner full klaff med en gang.

Anonymous poster hash: 5ff34...352

Skrevet

Om du er glad i sex så ville jeg heller funnet meg en fast seksuell relasjon som man kan ha over litt lengre tid - gir mye bedre sex.

Tilfeldige enkeltepisoder skjønner jeg ikke at noen får særlig kvalitet ut av.

Argumentet "glad i sex" skjønner jeg ikke hvorfor noen bruker om det er tilfeldig sex, som jo oftest er ganske dårlig.

Anonymous poster hash: 3b0b0...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...