Gå til innhold

Eldre Kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en gutt på 16 år som fantaserer om eldre kvinner 30/40 år og veit egentlig ikke hvorfor jeg tenker på det helle tiden! har ganske lyst på sex med en eldre fordi jeg har hørt at det e en syk opplevelse men vet jo ikke om det e normalt! ;O

burde man ha sex med eldre enn seg selv? og hvor finner jeg dem isåfall?

høres jo ganske godt ut og ha sex med ei eldre kvinne siden hun er mere moden enn deg selv!

takk til alle som kommenterer :3

Anonymous poster hash: 986e7...cf7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en normal fantasi, men nei, jeg synes ikke at du bør ha sex med 30-40 år gamle kvinner. Finn deg heller ei på 18 hvis du vil ha 'eldre og mer moden.'

• Liker 1
Skrevet

Det er en normal fantasi, men nei, jeg synes ikke at du bør ha sex med 30-40 år gamle kvinner. Finn deg heller ei på 18 hvis du vil ha 'eldre og mer moden

okay

Anonymous poster hash: 56859...bc0

Skrevet

Fantasien du har er helt normal og ikke noe gale med. Jeg tror at sex er best med en man er glad i. Det er vel ikke noe finere enn at to unge mennesker som har samme erfaring oppdager sex sammen.

Når det gjelder fantasien din så kan den settes ut i praksis om du er heldig. Mest sannsynlig er det veldig vanskelig å finne en moden kvinne som vil være sammen med en på 16. Kanskje mer realistisk når du er 18 -25..... Skulle du lete etter moden kvinne å ha sex med kan du prøve på Cupido no, og i hvert fall vente til du er 18. Ting er ikke alltid slik som det ser ut i utgangspunktet og dama som svarer på annonsen du setter inn har kanskje en mann som vil være med på leken. Du er ganske sårbar med mennesker som er mye eldre enn deg og det er lett for å bli utnyttet eller føle seg presset til å bli med på noen man egentlig ikke vil. Tenk også på at du kan bli pappa som ung man. Du kan også få kjønnssykdommer. Skal du gå videre med fantasien din må du gjøre det på en sikker og trygg måte. Hilsen en mann :)

Anonymous poster hash: 4981c...563
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

Estrella, mod.

Skrevet

Takk for å bli kalt for en "eldre" kvinne når man ermi midten av trettiårene. Føles som man er 60 år...

Anonymous poster hash: 6bab2...430

Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg er en gutt på 16 år som fantaserer om eldre kvinner 30/40 år og veit egentlig ikke hvorfor jeg tenker på det helle tiden! har ganske lyst på sex med en eldre fordi jeg har hørt at det e en syk opplevelse men vet jo ikke om det e normalt! ;O

burde man ha sex med eldre enn seg selv? og hvor finner jeg dem isåfall?

høres jo ganske godt ut og ha sex med ei eldre kvinne siden hun er mere moden enn deg selv!

takk til alle som kommenterer :3

Anonymous poster hash: 986e7...cf7

jeg håper ikke du finner en dame på 30 som vil ha sex med deg. Da er det noe alvorlig galt med henne. Vent til du blir 20 så kanskje.

Skrevet

Takk for å bli kalt for en "eldre" kvinne når man ermi midten av trettiårene. Føles som man er 60 år...

Anonymous poster hash: 6bab2...430

Han er 16 år og du er eldre enn ham. :vetikke:

Skrevet

takk for alle svar har snakka med noen kompisa om det og spurt hva jeg burde gjøre og noen sier jeg kanskje burde gjøre det men dem fleste vil heller at jeg skal finne en jeg er glad i og bli sammen med ho og ikke ha sex med alle bare for og ha det fun og heller ha sex med ei jeg faktisk vil dele livet med! :) så sier takk til alle som kom med gode råd og sorry til dem som trur jeg mente " eldre " at du er ell gammel men det var ikke det jeg mente! :)

Skrevet

Fantasien du har er helt normal og ikke noe gale med. Jeg tror at sex er best med en man er glad i. Det er vel ikke noe finere enn at to unge mennesker som har samme erfaring oppdager sex sammen.

Når det gjelder fantasien din så kan den settes ut i praksis om du er heldig. Mest sannsynlig er det veldig vanskelig å finne en moden kvinne som vil være sammen med en på 16. Kanskje mer realistisk når du er 18 -25..... Skulle du lete etter moden kvinne å ha sex med kan du prøve på Cupido no, og i hvert fall vente til du er 18. Ting er ikke alltid slik som det ser ut i utgangspunktet og dama som svarer på annonsen du setter inn har kanskje en mann som vil være med på leken. Du er ganske sårbar med mennesker som er mye eldre enn deg og det er lett for å bli utnyttet eller føle seg presset til å bli med på noen man egentlig ikke vil. Tenk også på at du kan bli pappa som ung man. Du kan også få kjønnssykdommer. Skal du gå videre med fantasien din må du gjøre det på en sikker og trygg måte. Hilsen en mann :)

Anonymous poster hash: 4981c...563

Dette var et veldig godt råd som også dem fleste har også sakt til meg! :D takker! ^^ måtte bare spørre og fikk vite alt jeg trengte og vite! ^^ så nu veit æ at æ vil heller finne den rette og dele livet med henne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...