AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 I 2 døgn nå har jeg hørt at hjertet banker. Hører det når det er stille i rommet, spesielt når jeg skal sove men også når jeg sitter på stua og det regner osv. Er det normalt å høre at hjertet banker i 2 dager?? Hører det liksom ikke i ørene, men i selve brystet. Dunker hardt og høres veldig godt... Det har aldri vært sånn før. Er kvinne om det spiller noen rolle... Er det tegn på blodpropp? Anonymous poster hash: 6b7ec...87b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har det sånn i dag også. Er det noen her som synes jeg burde dra til legen? Har mye angst og masse "angst symptomer" men dette har jeg aldri hatt før. Anonymous poster hash: 6b7ec...87b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Jeg kjenner det ofte, og har vel gjort det hele livet. Er du tynn/slank? Jeg tror kanskje det kan ha noe med saken å gjøre. Ser også hovedpulsåren på magen da jeg ligger, og at den banker. Anonymous poster hash: 6c639...ef4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Jeg har forkammerflimmer, og da har jeg en del hjertebank og sånn. Men har en del andre symptomer som svimmelhet, kvalme, utmattelse osv.. Men har fått beskjed at det er vanlig med uregelmessig hjerterytme. Men hvis du blir veldig dårlig av det burde man sjekke det hos legen og ta ekg. Anonymous poster hash: ad90c...5ad
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 har hatt det slik hele livet jeg. Sikkert fordi jeg er tynn. Jeg hører hjertet mitt godt om det er helt stille. Også kan jeg se på magen at det dunker også. Anonymous poster hash: ce51a...264
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå