Antique Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg har den siste måneden slitt med ryggplager. Noen dager har de ikke vært så ille, men f.eks de dagene jeg har trent eller vært på jobb(står mye på jobb), kan jeg ha veldig vondt i ryggen opptil et par dager i ettertid. Da sliter jeg med å bøye meg ned, snu meg når jeg ligger sengen f.eks. KLarer ikke situps, det å reise med opp med ryggen før beina f.eks..Smertene er nederst i korsryggen, på høyre side.. Noen som vet hva jeg burde gjøre? Er litt vanskelig for meg å komme til fastlegen da jeg bor i en annen kommune nå for tiden (student), og har mye skole på dagtid i uketidene som jeg må på
Lettpåtå Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Det er klin umulig for oss å stille en diagnose utifra dette. Dra til fysioterapeut eller kiropraktor.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Anbefaler deg å ta en tur til en osteopat eller naprapat. De ser på hele kroppen,ikke nødvendigvis bare akkurat der du har vondt. Anonymous poster hash: d086e...594
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Har akkurat samme problemet som deg. I korsryggen på høyre side. Startet for en måned siden og da fikk jeg voltaren med legen. Det funket bra, men så kom det tilbake av og til, da med overkommelige smerter. Og nå på mandag spilte jeg kamp og da ble det like vondt som første gangen jeg fikk det. Var hos legen og han gav meg en henvisning til fysio og sa jeg kunne ta ibux, gå i ulendt terreng og bytte sko ofte. Det er venteliste hos fysio så jeg er sikkert bra igjen før jeg slipper inn der.. Jeg er vertfall litt bedre enn jeg var på tirsdag. Situps ville jeg droppet forresten.Anonymous poster hash: 512ba...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå