Gå til innhold

Drittlei!

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, du hadde ingen seksuell interesse for de to første, men du lot dem kaste bort tiden på deg.

Da kan du ikke begynne å syte når du kaster deg i senga med en gang han du tenner vilt på dukker opp, og så tro at du ble dumpa fordi fordi du hadde sex for tidlig.

Han var rett og slett ikke interessert i deg, på samme måte som du ikke var interessert i de mennene, og billig prøvde du desperat å kjøpe han ved å spre beina. Sånt fungerer ikke, så du kan like gjerne lære deg å nye sex for sexens skyld, og ta alt det andre som bonus, isteden for å oppføre deg som en prostituert som veier sex som en slags type forhandling.

herregud da. Kanskje hun hadde sex med nr tre for tidlig pga dårlig erfaring med å vente på sex med de to første. Og ærlig talt. Liker man noen på en genuin måte deiter man ikke oersonen kun for sex.
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kan det bli mer tydelig? Ha sex, kos deg, og ta ting som de kommer. Slutt og kast bort tiden på menn du ikke er interessert i, og slutt å få for deg at du kan kjøpe menn ved å knipe igjen til han forplikter seg. Du bør også se å skaffe deg litt folkeskikk, det var ingen grunn til å svare han andre på den måten du gjorde.

er du klar over at man kan være interessert selv om man vil vente med sex? Er ikke bare sex som avgjør om man er interessert eller ikke
Skrevet

Dette blir et skikkelig klage innlegg.. jeg er så drittlei alt styret med dating og "regler" og ditt og datt..

Først datet jeg en fyr i ca 2 mnd. Vi møttes 2-3 ganger per uke.. alt virka supert. Jeg ville vente litt med sex.. etter 2 mnd dumpet han meg, eller rettere sagt: han sluttet å ta initiativ og svarte kort på meldinger. Til slutt sa han at han ikke orka å vente på at vi skulle ha sex lenger så derfor gadd han ikke mer.

Neste fyr jeg datet virka superinteressert og det var ikke måte på hvor intr han var.. jeg ble nesten litt skremt. Etter 3 dater (og MASSE kontakt hver dag imellom datene) ble han plutselig helt stille, slettet meg fra face og brøt all kontakt.

Tredje fyr var jeg på to dater med. På andre daten hadde vi sex. Det var rett og slett enorm seksuell kjemi der så jeg hadde så lyst at jeg klarte ikke la være. Etterpå sendte han meg mange meldinger og gledet seg til neste gang vi skulle møtes osv osv. Jeg var skikkelig betatt. Så vips.. helt stille. Han svarte på en melding jeg sendte, men var veldig kort og kald. Tydelig at han ikke er intressert i mer kontakt. Nå har jeg fått høre at han har møtt en annen dame, så det forklarer jo saken..

Jeg blir litt oppgitt. Kjenner jeg mister litt motet og selvtilliten er i kjelleren.. enten venter man for lenge med sex, eller så har man kanskje sex for kjapt eller så er man for interessert eller så viser man for lite interesse, eller så dukker det opp en ny dame som er myye mer spennende. Jeg gir opp :(

Anonymous poster hash: f7675...091

Du har jo bare truffet på feil karer - det er jo horder av menn som ikke er noe å satse på (damer også).

Kar nr. 1: hadde seff ikke dumpet deg fordi du ville vente med sex om han likte deg og hadde fått følelser for deg - så han var tydeligvis kun ute etter det.

Kar nr. 2 : Varsellampen bør lyse når en blir altfor " åhh, jeg elsker deg" uten at han har rukket å bli kjent med deg. Folk som får "følelser" latterlig fort mister de enda fortere.

Kar nr 3: Syns sex var greit men tydeligvis ikke interesert i noe mer. Har man kun truffet en person 2 ganger kan man jo overhodet ikke forvente/vite om denne personen vil ha noe mer relasjon/hva slags kar man har med å gjøre.

Kar 4: Blir kanskje Mr.Right. En som reelt sett er interessert i DEG og som gjerne vil være sammen med deg - da holder det bare å være seg selv og du bør ikke tenke på noen regler ditt eller datt.

• Liker 1
Skrevet

Dette blir et skikkelig klage innlegg.. jeg er så drittlei alt styret med dating og "regler" og ditt og datt..

Først datet jeg en fyr i ca 2 mnd. Vi møttes 2-3 ganger per uke.. alt virka supert. Jeg ville vente litt med sex.. etter 2 mnd dumpet han meg, eller rettere sagt: han sluttet å ta initiativ og svarte kort på meldinger. Til slutt sa han at han ikke orka å vente på at vi skulle ha sex lenger så derfor gadd han ikke mer.

Neste fyr jeg datet virka superinteressert og det var ikke måte på hvor intr han var.. jeg ble nesten litt skremt. Etter 3 dater (og MASSE kontakt hver dag imellom datene) ble han plutselig helt stille, slettet meg fra face og brøt all kontakt.

Tredje fyr var jeg på to dater med. På andre daten hadde vi sex. Det var rett og slett enorm seksuell kjemi der så jeg hadde så lyst at jeg klarte ikke la være. Etterpå sendte han meg mange meldinger og gledet seg til neste gang vi skulle møtes osv osv. Jeg var skikkelig betatt. Så vips.. helt stille. Han svarte på en melding jeg sendte, men var veldig kort og kald. Tydelig at han ikke er intressert i mer kontakt. Nå har jeg fått høre at han har møtt en annen dame, så det forklarer jo saken..

Jeg blir litt oppgitt. Kjenner jeg mister litt motet og selvtilliten er i kjelleren.. enten venter man for lenge med sex, eller så har man kanskje sex for kjapt eller så er man for interessert eller så viser man for lite interesse, eller så dukker det opp en ny dame som er myye mer spennende. Jeg gir opp :(

Alle menn er ikke like ...jeg f.eks er ikke noe særlig interessert i sex i det hele tatt.

Så hadde du truffet meg så hadde ikke det vært "stress" da ..så finnes MENN i alle former og fasonger.

Anonymous poster hash: 8e4e4...436

Gjest BettyBoop
Skrevet

Alle menn er ikke like ...jeg f.eks er ikke noe særlig interessert i sex i det hele tatt.

Så hadde du truffet meg så hadde ikke det vært "stress" da ..så finnes MENN i alle former og fasonger.

Ja men nå tar det en stund før man finner ut hvordan menn er da

Skrevet

Er du sikker på at dette har med sex å gjøre (bortsett fra nr 1)? Kanskje nr 2 og 3 dumpet deg av helt andre grunner?

Anonymous poster hash: d02e1...71f
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er du sikker på at dette har med sex å gjøre (bortsett fra nr 1)? Kanskje nr 2 og 3 dumpet deg av helt andre grunner?

Anonymous poster hash: d02e1...71f

Hvordan kan ts vite disse grunnene når hun aldri fikk vite de?

• Liker 1
Skrevet

Ts her, takk for flere svar og innspill :)

Jeg har egentlig ikke tenkt at sex er grunnen hver gang, var bare nr 1 som nevnte det, de andre har jo ikke sagt noenting og nr 2 kutta jo kontakten helt og i tilegg helt ut av det blå.. så jeg aner ikke. Hovedinnlegget var ment mest som et utblåsning ift til at det er utrolig frustrerende at man ikke kan gi beskjed om at man ikke er intressert mer og kanskje si noe om hvorfor. Når det gjelder de som bare er ute etter sex, greit nok, men ikke send meldinger og antyd en hel drøss med ting ETTER sexen for SÅ å forsvinne. Før sexen hadde jeg skjønt da det bare var for å "lure" jenta til seng, men hva er greia med å fortsette etterpå? Når man ikke vil mer uansett?

Skrevet

Em, var en som skrev det jeg skrev til deg i min tråd, så trodde jeg det var deg. Jeg dret på draget med andre ord :P

Jeg forstår heller ikke hvorfor man sender meldinger dersom man ikke er interessert. Mange er vel bare ute etter sex? Jeg synes netti har noen gode råd om disse tingene her. Hun pleier å si at man ikke er flink til å se hvilke folk som faktisk liker den persontypen man selv er. Altså, man er generelt ikke trent i å se hvem man faktisk passer sammen med. For deg vil jo det bety at dersom du klarer å se hvilke menn som du passer best med og som liker din væremåte, så vil du kanskje ikke oppleve at folk stikker hele tiden.

Ok skjønner, jeg har ikke skrevet i noen andre tråder her :)

Hmm, vanskelig det med å kunne se hvilke menn som liker min personlighet osv da. Det er jo noe man finner ut av etterhvert.. de guttene jeg snakket om i hovedinnlegget er forøvrig ganske forskjelige gutter så føler ikke at jeg har en "type" gutter jeg går etter heller. De har vært forskjellig alder, forskjellig personligheter, vært i forskjellige livssituasjoner osv.. så det skal ikke være lett!

Skrevet

Ts her, takk for flere svar og innspill :)

Jeg har egentlig ikke tenkt at sex er grunnen hver gang, var bare nr 1 som nevnte det, de andre har jo ikke sagt noenting og nr 2 kutta jo kontakten helt og i tilegg helt ut av det blå.. så jeg aner ikke. Hovedinnlegget var ment mest som et utblåsning ift til at det er utrolig frustrerende at man ikke kan gi beskjed om at man ikke er intressert mer og kanskje si noe om hvorfor. Når det gjelder de som bare er ute etter sex, greit nok, men ikke send meldinger og antyd en hel drøss med ting ETTER sexen for SÅ å forsvinne. Før sexen hadde jeg skjønt da det bare var for å "lure" jenta til seng, men hva er greia med å fortsette etterpå? Når man ikke vil mer uansett?

For å fortsette å ha sex med deg vel. Tro meg, noen synker så ubeskrivelig lavt for sex at det er til å grine av. Ellers er jeg enig i det du skriver, skulle ønske (mange) menn kunne oppføre seg som skikkelige menn og ikke minst mennesker,å faktisk si det rett ut hvis man ikke passer sammen. Jeg fikk også den -plutselig heeeelt stille, men tenkte faen heller, skal plage vette av deg til du svarer meg for dette gidder jeg ikke. Flaks for både meg og han at han svare etter en mld. Fikk da denne "ville ikke såre deg" Neimen daså, jeg blir jo ikke såret av at du forsvinner ut av livet mitt uten et pip når du har sakt rett ut at du vil ha meg. Idioter hele gjengen, man får jo bare håpe man treffer på en skikkelig en før selvtiliten og alt det andre er på bånn.

Skrevet

Ja men nå tar det en stund før man finner ut hvordan menn er da

Nei egentlig ikke...hinter de mot sex så er de av den typen som bare skal tilfredsstille eget behov.

Hvor vanskelig er det å skjønne om de er spørrende om DEG som person litt mer inngående ?

hilsen AB #24

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei egentlig ikke...hinter de mot sex så er de av den typen som bare skal tilfredsstille eget behov.

Hvor vanskelig er det å skjønne om de er spørrende om DEG som person litt mer inngående ?

hilsen AB #24

er ikke sikkert de hinter om sex. De kan faktisk late som at de er gentlemen som er villige til å vente nettopp for å sjarmere dama til Sengs
  • Liker 1
Skrevet

er ikke sikkert de hinter om sex. De kan faktisk late som at de er gentlemen som er villige til å vente nettopp for å sjarmere dama til Sengs

Er mannfolk selv så vet det da ..skremmende lett å utnytte når man først knekker "kvinnekoden"..trenger ikke passe sammen engang.

Skummelt å tenke at noen andre bare kan sjarmere dama til sengs på et *blunk* uansett hvor sterk relasjon man har som kjærester.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er mannfolk selv så vet det da ..skremmende lett å utnytte når man først knekker "kvinnekoden"..trenger ikke passe sammen engang.

Skummelt å tenke at noen andre bare kan sjarmere dama til sengs på et *blunk* uansett hvor sterk relasjon man har som kjærester.

ja så siden dette er så lett så er det vanskelig å vite pm man har med et realt mannfolk eller ikke å gjøre
Skrevet

Overraskende å se hvor lå vinner som egentlig skjønner hvordan en mann fungerer.

Ikke gjør de noe for å skjønne seg bedre på dem heller, synd ettersom de da som regel sitter igjen

med flere unger fra her og der.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Overraskende å se hvor lå vinner som egentlig skjønner hvordan en mann fungerer.

Ikke gjør de noe for å skjønne seg bedre på dem heller, synd ettersom de da som regel sitter igjen

med flere unger fra her og der.

Hvordan skal vi vite hvordan dere fungerer? Dere vet ikke hvordan kvinner fungerer heller. man kan ikek forvente at man skal vite alt om det motsatte kjønn

• Liker 2
Skrevet

For å fortsette å ha sex med deg vel. Tro meg, noen synker så ubeskrivelig lavt for sex at det er til å grine av. Ellers er jeg enig i det du skriver, skulle ønske (mange) menn kunne oppføre seg som skikkelige menn og ikke minst mennesker,å faktisk si det rett ut hvis man ikke passer sammen. Jeg fikk også den -plutselig heeeelt stille, men tenkte faen heller, skal plage vette av deg til du svarer meg for dette gidder jeg ikke. Flaks for både meg og han at han svare etter en mld. Fikk da denne "ville ikke såre deg" Neimen daså, jeg blir jo ikke såret av at du forsvinner ut av livet mitt uten et pip når du har sakt rett ut at du vil ha meg. Idioter hele gjengen, man får jo bare håpe man treffer på en skikkelig en før selvtiliten og alt det andre er på bånn.

De hadde sikkert klart å lure meg til å ligge med de flere ganger, men de har jo forduftet etterpå.. først sex, så masse meldinger og mer interesse, så forduftet.. i det ene tilfellet vet jeg jo at han fant seg en annen han likte bedre, hadde han ikke møtt henne hadde jeg vel fortsatt vært bra nok, helt til det dukket opp en bedre da selvsagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...