AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Dette blir et skikkelig klage innlegg.. jeg er så drittlei alt styret med dating og "regler" og ditt og datt.. Først datet jeg en fyr i ca 2 mnd. Vi møttes 2-3 ganger per uke.. alt virka supert. Jeg ville vente litt med sex.. etter 2 mnd dumpet han meg, eller rettere sagt: han sluttet å ta initiativ og svarte kort på meldinger. Til slutt sa han at han ikke orka å vente på at vi skulle ha sex lenger så derfor gadd han ikke mer. Neste fyr jeg datet virka superinteressert og det var ikke måte på hvor intr han var.. jeg ble nesten litt skremt. Etter 3 dater (og MASSE kontakt hver dag imellom datene) ble han plutselig helt stille, slettet meg fra face og brøt all kontakt. Tredje fyr var jeg på to dater med. På andre daten hadde vi sex. Det var rett og slett enorm seksuell kjemi der så jeg hadde så lyst at jeg klarte ikke la være. Etterpå sendte han meg mange meldinger og gledet seg til neste gang vi skulle møtes osv osv. Jeg var skikkelig betatt. Så vips.. helt stille. Han svarte på en melding jeg sendte, men var veldig kort og kald. Tydelig at han ikke er intressert i mer kontakt. Nå har jeg fått høre at han har møtt en annen dame, så det forklarer jo saken.. Jeg blir litt oppgitt. Kjenner jeg mister litt motet og selvtilliten er i kjelleren.. enten venter man for lenge med sex, eller så har man kanskje sex for kjapt eller så er man for interessert eller så viser man for lite interesse, eller så dukker det opp en ny dame som er myye mer spennende. Jeg gir opp Anonymous poster hash: f7675...091 1
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 (endret) Du utnyttet han først fyren for å få oppvartning, det samme gjorde du med nummer to. Nummer tre hadde du neppe seksuell kjemi med. Det innebærer at oppfatningen er gjensidig, noe den tydeligvis ikke var. Leksa er at du bør få ut fingeren og ikke hale ut med mennene, så får du satse på et du lykkes til slutt. Forøvrig heter det likegyldig på norsk. Lykke til. Endret 23. september 2013 av Sinoda =)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Du utnyttet han først fyren for å få oppvartning, det samme gjorde du med nummer to. Nummer tre hadde du neppe seksuell kjemi med. Det innebærer at oppfatningen er gjensidig, noe den tydeligvis ikke var. Leksa er at du bør få ut fingeren og ikke hale ut med mennene, så får du satse på et du lykkes til slutt. Forøvrig heter det likegyldig på norsk. Lykke til. Idiotisk svar. 1. Hun har ikke utnyttet noen. 2. Menn kan fint oppleve seksuell kjemi og likevel dumpe noen. Feilkonklusjon fra din side. Forøvrig virker det som om at hun har lært leksa, og at innlegget ikke handler om et behov for et svar som ditt. Men du føler deg kanskje bedre nå som du har fått trykt andre litt ned? Anonymous poster hash: 1d9f7...d39 5
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Idiotisk svar. 1. Hun har ikke utnyttet noen. 2. Menn kan fint oppleve seksuell kjemi og likevel dumpe noen. Feilkonklusjon fra din side. Forøvrig virker det som om at hun har lært leksa, og at innlegget ikke handler om et behov for et svar som ditt. Men du føler deg kanskje bedre nå som du har fått trykt andre litt ned?Anonymous poster hash: 1d9f7...d39 Følte du deg truffet? Å bare holde menn av på vent fordi det "ikke passer med sex ennå" er å utnytte dem, spesielt når nummer tre får sitt etter andre date. Da er hun tydelig ikke interessert i de andre mennene, men holder dem på vent så lenge de varter henne opp. Det er å søle bort tiden til mennene som de kunne brukt på ja-jenter så jeg syns ikke spesielt synd på henne. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Følte du deg truffet? Å bare holde menn av på vent fordi det "ikke passer med sex ennå" er å utnytte dem, spesielt når nummer tre får sitt etter andre date. Da er hun tydelig ikke interessert i de andre mennene, men holder dem på vent så lenge de varter henne opp. Det er å søle bort tiden til mennene som de kunne brukt på ja-jenter så jeg syns ikke spesielt synd på henne. Problemet er at når man er "ja-jente" så er man hore og lett på tråden. Når man venter til man har vært ute noenganger for å bli kjent før sex så "utnytter man menn" når de heller kunne fått seg noe et annet sted. Derfor blir jeg oppgitt.Anonymous poster hash: f7675...091 1
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 (endret) Problemet er at når man er "ja-jente" så er man hore og lett på tråden. Når man venter til man har vært ute noenganger for å bli kjent før sex så "utnytter man menn" når de heller kunne fått seg noe et annet sted. Derfor blir jeg oppgitt.Anonymous poster hash: f7675...091 Nei, du hadde ingen seksuell interesse for de to første, men du lot dem kaste bort tiden på deg. Da kan du ikke begynne å syte når du kaster deg i senga med en gang han du tenner vilt på dukker opp, og så tro at du ble dumpa fordi fordi du hadde sex for tidlig. Han var rett og slett ikke interessert i deg, på samme måte som du ikke var interessert i de mennene, og billig prøvde du desperat å kjøpe han ved å spre beina. Sånt fungerer ikke, så du kan like gjerne lære deg å nye sex for sexens skyld, og ta alt det andre som bonus, isteden for å oppføre deg som en prostituert som veier sex som en slags type forhandling. Endret 23. september 2013 av Sinoda =)
Gjest .-L-. Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 (endret) Er du heldig så går du ut med en snill en neste gang. Kanskje du skal være litt mer kritisk til hvilke menn du faktisk går ut med? Endret 23. september 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Nei, du hadde ingen seksuell interesse for de to første, men du lot dem kaste bort tiden på deg. Da kan du ikke begynne å syte når du kaster deg i senga med en gang han du tenner vilt på dukker opp, og så tro at du ble dumpa fordi fordi du hadde sex for tidlig. Han var rett og slett ikke interessert i deg, på samme måte som du ikke var interessert i de mennene, og billig prøvde du desperat å kjøpe han ved å spre beina. Sånt fungerer ikke, så du kan like gjerne lære deg å nye sex for sexens skyld, og ta alt det andre som bonus, isteden for å oppføre deg som en prostituert som veier sex som en slags type forhandling. Jeg hadde sex med date nr 2 også. Så forstår ikke hva du mener. Men du er jo enig i det jeg sa, du kaller meg jo prostituert fordi jeg hadde sex på date nr 2 med fyr nr 3, også sier du at jeg utnyttet date nr 2 fordi jeg ventet én date lenger med sex og at jeg ikke hadde noen seksuell interesse av date nr 2. Jeg forstår ikke logikken i det du skriver. Anonymous poster hash: f7675...091
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Jeg hadde sex med date nr 2 også. Så forstår ikke hva du mener. Men du er jo enig i det jeg sa, du kaller meg jo prostituert fordi jeg hadde sex på date nr 2 med fyr nr 3, også sier du at jeg utnyttet date nr 2 fordi jeg ventet én date lenger med sex og at jeg ikke hadde noen seksuell interesse av date nr 2. Jeg forstår ikke logikken i det du skriver.Anonymous poster hash: f7675...091 Du er som en prostituert fordi du ser på sex som en forhandling. Ditt mål med å ha sex er å få deg et forhold, hvis ikke ville du vært fornøyd med at du fikk sex og lett videre etter en partner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Er du heldig så går du ut med en snill en neste gang. Kanskje du skal være litt mer kritisk til hvilke menn du faktisk går ut med? Unnskyld meg? Jeg går ikke ut med noen som gir inntrykk av å være slemme. Herregud for et idiotisk svar. Anonymous poster hash: f7675...091
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Du er som en prostituert fordi du ser på sex som en forhandling. Ditt mål med å ha sex er å få deg et forhold, hvis ikke ville du vært fornøyd med at du fikk sex og lett videre etter en partner. Hva slags tilbakestående folk er det som skriver her i natt? Hva med å lese det du skriver før du poster det? Jeg er prostituert hvis jeg har sex med en fyr fordi jeg er ute etter et forhold? Hvis jeg venter med sex er jeg ondskapsfull og utnytter menn når de kunne hatt sex (med andre "prostituerte")? Hva mener du jeg skal gjøre egentlig? Anonymous poster hash: f7675...091 2
Gjest .-L-. Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 (endret) Unnskyld meg? Jeg går ikke ut med noen som gir inntrykk av å være slemme. Herregud for et idiotisk svar.Anonymous poster hash: f7675...091 Fjerner svaret mitt. Gidder ikke å komme med noe råd til en som oppfører seg som en 14 åring. Endret 23. september 2013 av .-L-.
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Hva slags tilbakestående folk er det som skriver her i natt? Hva med å lese det du skriver før du poster det? Jeg er prostituert hvis jeg har sex med en fyr fordi jeg er ute etter et forhold? Hvis jeg venter med sex er jeg ondskapsfull og utnytter menn når de kunne hatt sex (med andre "prostituerte")? Hva mener du jeg skal gjøre egentlig? Anonymous poster hash: f7675...091 Kan det bli mer tydelig? Ha sex, kos deg, og ta ting som de kommer. Slutt og kast bort tiden på menn du ikke er interessert i, og slutt å få for deg at du kan kjøpe menn ved å knipe igjen til han forplikter seg. Du bør også se å skaffe deg litt folkeskikk, det var ingen grunn til å svare han andre på den måten du gjorde.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Kan det bli mer tydelig? Ha sex, kos deg, og ta ting som de kommer. Slutt og kast bort tiden på menn du ikke er interessert i, og slutt å få for deg at du kan kjøpe menn ved å knipe igjen til han forplikter seg. Du bør også se å skaffe deg litt folkeskikk, det var ingen grunn til å svare han andre på den måten du gjorde. Ok. Du er tydeligvis et troll. Anonymous poster hash: f7675...091
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Fjerner svaret mitt. Gidder ikke å komme med noe råd til en som oppfører seg som en 14 åring. Jeg rakk å lese svaret ditt. Jeg forstår ikke hvordan jeg oppfører meg som en 14 åring, men det orker jeg ikke diskutere. Jeg har trodd at disse mennene har vært snille, jeg har tydeligvis ikke oppfattet at de har vært playere som du sier. Jeg har vært så dum at jeg har trodd det beste om dem. Jeg har vært interessert i dem, og de har (latt som?) de har vært interessert i meg. Men jeg har da blitt lurt tydeligvis. Jeg har ikke avvist noen fordi de er snille, da jeg syntes det er best med snille gutter, men de er jo tydeligvis ikke så snille alikevel.. Anonymous poster hash: f7675...091
Gjest .-L-. Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Beklager, jeg trodde det var du som følte for å ta hevn i min tråd. Vanskelig å vite om noen er oppriktig interessert eller ikke. Beste måten å finne ut av det på er jo å gå det litt tid, og se om folk følger opp det de sier. Så er det også slik at folk forandrer mening og at følelser endrer seg. Er ikke alltid folk er så usnille som man selv skal ha det til.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Beklager, jeg trodde det var du som følte for å ta hevn i min tråd. Vanskelig å vite om noen er oppriktig interessert eller ikke. Beste måten å finne ut av det på er jo å gå det litt tid, og se om folk følger opp det de sier. Så er det også slik at folk forandrer mening og at følelser endrer seg. Er ikke alltid folk er så usnille som man selv skal ha det til. Hevn i din tråd? Jeg forstår ingenting.. Kan du forklare? Jeg syntes det er ganske kjipt når man kutter all kontakt uten et ord, da syntes jeg ikke man er så snill.. men det er lov å ikke ville mer, selvfølgelig, men jeg blir frustrert når de ikke kan si fra på en ordentlig måte. Jeg forstår heller ikke hvorfor man kaster seg etter og sender massevis av meldinger og virker superinteressert hvis man egentlig ikke er så interessert. Det må man jo tydeligvis ha visst at man ikke var, når man dagen etter å omtrent ha spurt om man skal bli kjærester, kutter kontakten helt? Jeg lar det jo gå tid, jeg går jo på dater og blir kjent? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes.. det blir visst feil uansett tolker jeg det hvertfall ut fra svarene i denne tråden.. Anonymous poster hash: f7675...091
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Jeg forstår heller ikke hvorfor man kaster seg etter og sender massevis av meldinger og virker superinteressert hvis man egentlig ikke er så interessert. Anonymous poster hash: f7675...091 Fordi du heller velger å gå ut med han som virker entusiastisk over å få gå ut med deg, enn han som virker likegyldig og lite engasjert i deg. Du syns det er rart at menn er interessert i sex, å enten gå for å få det eller å øve seg på å få det?
Gjest .-L-. Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 (endret) Hevn i din tråd? Jeg forstår ingenting.. Kan du forklare? Jeg syntes det er ganske kjipt når man kutter all kontakt uten et ord, da syntes jeg ikke man er så snill.. men det er lov å ikke ville mer, selvfølgelig, men jeg blir frustrert når de ikke kan si fra på en ordentlig måte. Jeg forstår heller ikke hvorfor man kaster seg etter og sender massevis av meldinger og virker superinteressert hvis man egentlig ikke er så interessert. Det må man jo tydeligvis ha visst at man ikke var, når man dagen etter å omtrent ha spurt om man skal bli kjærester, kutter kontakten helt? Jeg lar det jo gå tid, jeg går jo på dater og blir kjent? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes.. det blir visst feil uansett tolker jeg det hvertfall ut fra svarene i denne tråden..Anonymous poster hash: f7675...091 Em, var en som skrev det jeg skrev til deg i min tråd, så trodde jeg det var deg. Jeg dret på draget med andre ord Jeg forstår heller ikke hvorfor man sender meldinger dersom man ikke er interessert. Mange er vel bare ute etter sex? Jeg synes netti har noen gode råd om disse tingene her. Hun pleier å si at man ikke er flink til å se hvilke folk som faktisk liker den persontypen man selv er. Altså, man er generelt ikke trent i å se hvem man faktisk passer sammen med. For deg vil jo det bety at dersom du klarer å se hvilke menn som du passer best med og som liker din væremåte, så vil du kanskje ikke oppleve at folk stikker hele tiden. Endret 23. september 2013 av .-L-.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 Følte du deg truffet? Å bare holde menn av på vent fordi det "ikke passer med sex ennå" er å utnytte dem, spesielt når nummer tre får sitt etter andre date. Da er hun tydelig ikke interessert i de andre mennene, men holder dem på vent så lenge de varter henne opp. Det er å søle bort tiden til mennene som de kunne brukt på ja-jenter så jeg syns ikke spesielt synd på henne.det er ikke utnytting å ville vente med sex til man føler seg klar for det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå