Gå til innhold

Standhaftig vann!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter jeg var syk for noen år siden har kroppen min vært full av vann! Det er snakk om flere kilo som ligger "overalt", i bein, rygg, mage og armer..

Tar vanndrivende noen ganger i uken, men må jo drikke like mye som går ut, og da er jeg jo like langt... Begynner å bli skikkelig sliten og lei, og legen sier bare at sånn er det med noen mennesker?!?! :vetikke:

Verst er det når jeg om morgenen ikke får buksen opp det ene beinet fordi jeg har sovet på den siden om natten!!

Noen som har gode råd??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som mer enn bare litt om du ikke får på deg buksa!

Jeg synes du skal gå til legen en gang til og forklar hvordan det faktisk er.

Når man sliter med ødemer så er det viktig å drikke godt.



Anonymous poster hash: 41c0f...0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...