AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei. vet ikke hvor jeg skal legge dette innlegget egentlig, så skrev flere plasser.. Jeg er plaget med rifter i skjeden ved sex, dette er veldig irriterende da det går utover meg og han.! Det er vondt og ubehagelig. Svir om jeg skal ha sex når jeg først har fått den og klarer ikke gjøre noen stillinger nesten da.. Er det noen som har opplevd det før? Er det noen som har tips til å få vekk rifter? Anonymous poster hash: a90b1...0ec
Gjest Heartbeat Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Ja, avstå fra sex til det er grodd og bruk masse glidemiddel når du har sex 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Ta en soppkur (Canesten e.l). Anonymous poster hash: e3a24...20b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Ta en soppkur (Canesten e.l).Anonymous poster hash: e3a24...20b Det er ikke nødvendigvis sopp. Jeg sliter med det samme, og har slettes ikke sopp. Anonymous poster hash: 64bab...50a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Det er ikke nødvendigvis sopp. Jeg sliter med det samme, og har slettes ikke sopp.Anonymous poster hash: 64bab...50a Jeg slet med det samme - og hadde sopp. Det skader uansett ikke med en soppkur. Også å teste seg for sos er en god ide.Anonymous poster hash: e3a24...20b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 På tide med en legetime - det er IKKE sånn det skal være. Anonymous poster hash: 71609...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Jeg slet med det samme - og hadde sopp. Det skader uansett ikke med en soppkur. Også å teste seg for sos er en god ide.Anonymous poster hash: e3a24...20b Jo, det kan skade med en soppkur. Overdreven bruk av reseptfrie sopplegemidler kan være med på å føre til vestibulitt og vaginisme. Gå en tur til legen, TS, og avstå fra samleie til riftene er grodd. Anonymous poster hash: 29402...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Jo, det kan skade med en soppkur. Overdreven bruk av reseptfrie sopplegemidler kan være med på å føre til vestibulitt og vaginisme. Gå en tur til legen, TS, og avstå fra samleie til riftene er grodd. Anonymous poster hash: 29402...7cb Det er ikke vitenskapelig dokumentert. Jeg ble kvitt min vestibulitt ved hjelp av soppkur (diflucan). Tvert i mot kan infeksjoner (med bl.a sopp) forårsake vestibulitt. Vaginisme er krametrekninger i muskler i skjeden, og har ingenting med sopp å gjøre, men med smerteopplevelse.Anonymous poster hash: e3a24...20b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Dette er slett ikke uvanlig! Jeg hadde det selv, og der var svært ubehagelig.. Det Sved og jeg blødde masse under sex. Det jeg måtte gjøre var å gå til en gynekolog, ikke fast lege da hun bare sa at det var en liten rift! Såret grodde ikke, og jeg gikk til denne gynekologen som fant en stor rift. Han brente riften, slik at det skulle gro det var ike vondt, bare ubehagelig! Har ikke hatt rift siden! Dette er nå 2 år siden Håper dette hjalp! Anonymous poster hash: 045b5...282
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå