Gå til innhold

Tenner kun på høye og tynne kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Rabatt

Hei.

Jeg har kun seksuell dragning mot høye kvinner, de må være over 175 og i tillegg være tynne (modell aktige)

Jeg har liksom problemer å oppnå orgasme hvis ikke disse kriteriene er på plass.

Små og kvapsete kvinner tenner ikke meg og orgasmen uteblir (hvis jeg skulle ved en feiltagelse i fylla skulle ha med meg en slik hjem)

Jeg vet at nesten alle menn mener det samme. Det er i grunn litt synd.

Hvordan kan jeg få glede av en liten en ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Hei.

Jeg har kun seksuell dragning mot høye menn, de må være over 175 og i tillegg være tynne (modell aktige)

Jeg har liksom problemer å oppnå orgasme hvis ikke disse kriteriene er på plass.

Små og kvapsete menn tenner ikke meg og orgasmen uteblir (hvis jeg skulle ved en feiltagelse i fylla skulle ha med meg en slik hjem)

Jeg vet at nesten alle kvinner mener det samme. Det er i grunn litt synd.

Hvordan kan jeg få glede av en liten en ?

:klaske:

Skjønner du hvor dumt det virker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de teiteste innlegg jeg har lest på lenge, som til og med overgår en del av utro-trådene, og som ikke fortjener stort annen kommentar enn PISS MEG I ØRET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Denne karen vil lite annet enn å provosere, så hvorfor ikke ignorere ham totalt?

@Rabatt: kanskje du burde ta deg en tur til psykolog, for det er noe alvolig galt med synet ditt på andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at noen skal sjekke IP på både denne tråden og tråden om lubne jenter, det er nok bare noen tenåringsgutter eller bitre menn som prøver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at nesten alle menn mener det samme.

Du vet... Og hvordan vet du dette?

Dette er nok en tråd der noen bare er ute etter å provosere. Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Tja' date=' like dumt som kvinner som tenner på store peniser, kanskje ?[/quote']

Nå hevdet da innleggeren at dette var noe de fleste menn tente på.

T.Krus som faller mye lettere for små og nette jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rabatt

Satire, mine damer og herrer, satire.

Et lite spark til andre tråder her på forumet.

Beklager hvis noen skulle føle seg forulempet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen
Jeg vet at nesten alle menn mener det samme. Det er i grunn litt synd.

Det som er synd er at du innbiller deg at du vet hva nesten alle menn mener :-(

Hei.

Jeg har kun seksuell dragning mot høye menn, de må være over 175 og i tillegg være tynne (modell aktige)

Jeg har liksom problemer å oppnå orgasme hvis ikke disse kriteriene er på plass.

Små og kvapsete menn tenner ikke meg og orgasmen uteblir (hvis jeg skulle ved en feiltagelse i fylla skulle ha med meg en slik hjem)

Jeg vet at nesten alle kvinner mener det samme. Det er i grunn litt synd.

Hvordan kan jeg få glede av en liten en ?

:klaske:

Skjønner du hvor dumt det virker???

:ler::ler::ler:

Bra svart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satire, mine damer og herrer, satire.

Et lite spark til andre tråder her på forumet.

Beklager hvis noen skulle føle seg forulempet.

Forulempet? Nei langt i fra...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rabatt

Satire, en hån eller forakt over alle disse innleggene av typen jeg tenner på strømper, store bryster, store peniser og trange fi***

Og samtidig en bekreftelse på at kvinner har dobbelt moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
Hei.

Jeg har kun seksuell dragning mot høye kvinner, de må være over 175 og i tillegg være tynne (modell aktige)

Jeg har liksom problemer å oppnå orgasme hvis ikke disse kriteriene er på plass.

Små og kvapsete kvinner tenner ikke meg og orgasmen uteblir (hvis jeg skulle ved en feiltagelse i fylla skulle ha med meg en slik hjem)

Jeg vet at nesten alle menn mener det samme. Det er i grunn litt synd.

Hvordan kan jeg få glede av en liten en ?

Nå kunne jeg ha skrevt mye fint om at det egentlig er det indre som teller og ikke antall cm over bakken, men det gidder jeg ikke for det vil du sikkert bare overse likevel. Men det er relativt få som er over 175, så hvis du har så høye krav så må du nok lete en stund.

Tror forresten du tar feil når du skriver at de fleste mannfolk er enig med deg. Alle venninnene mine er under 170 og de fleste av dem ha kjæreste, og jeg har heller aldri hørt noen av guttevennene mine si de bare vil ha damer på over 175. Men nå er jeg kanskje i et litt rart miljø?

Dette er kankje en sånn tråd som jeg ikke skal gidde å ta seriøs eller å svare på, men klarte ikke helt å la være å skrive noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman
Små og kvapsete kvinner tenner ikke meg og orgasmen uteblir (hvis jeg skulle ved en feiltagelse i fylla skulle ha med meg en slik hjem)

:hoho: Hva om du finner ut først etter orgasmen at det var en liten og kvapsete kvinne du hadde med deg hjem? hva da?

Jeg mener.. når du ved en feiltakelse kan ta med deg feil kvinne hjem, kan du vel ved en feiltakelse få orgasme av feil kvinne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satire, en hån eller forakt over alle disse innleggene av typen jeg tenner på strømper, store bryster, store peniser og trange fi***

Og samtidig en bekreftelse på at kvinner har dobbelt moral.

Så du synes det er greit å håne andres tanker, meninger og preferanser? Det kan synes som om du har relativt liten innsikt som i det hele tatt klarer å skrive det du gjør. Er det galt at menn tenner på strømper? Ganske mange gjør det. Det er en helt vanlig fetishj som verken er farlig eller skadelig. Er det galt at noen menn tenner på store bryster? Noen menn gjør det, på samme måte som noen kvinner tenner på rumper eller stort utstyr. Er det galt? Er det galt at noen har seksuelle preferanser som ikke passer inn i ditt bilde? Er det greit å håne andre på grunn av det? Eller er du bare lite opplyst? Og hvordan klarer du å få til at kvinner har dobbeltmoral? Noen kvinner har det, også en del menn. Ikke alle kvinner, eller menn. Det finnes en verden der ute hvor andre tenker annerledes enn deg, og uttrykker seg annerledes enn deg. Er det galt? Og hvorfor er du her når føler at du må håne de som er her. Når du skriver et slikt innlegg så er det jo ikke enkelt debatanter du er uening med, men du skjærer alle over en kam. Skikkelig voksent og gjennomtenkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...