Gå til innhold

Kunne du ha prostituert deg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Penger gir meg ikke sexlyst. Og om mannen så godt ut. Hva vet jeg om hva han vil ha inkludert i den prisen? Hadde jeg sett mannen og fått en kontrakt på hva slags sex ferie det skulle bli kunne jeg vurdert det, om kontrakten viste meg hva dette innebar. Hjelper ikke med masse penger og luksus om jeg ender opp med å bli voldtatt fordi han fantaserer om det - sånn satt på spissen.

Om jeg likte fyren ville jeg ikke gjort det. Sitte igjen og føle meg kjøpt og brukt og hjertet delt i tusen biter? Nei takk. Da hadde jeg heller spurt om jeg kunne blitt med på turen og ikke få betalt - og tatt det derfra :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okay,

hvis du er singel og seksuelt frigjort :wink: og si du uansett hadde hatt tre fire menn du fast hadde sex med, flotte, kjekke, rike og hyggelige menn.

Det er ikke så annerledes enn luksusprostitusjon bare at du tjener masse penger og får fine ting tilbake.

Vel, det er et viktig skille her. Om jeg har sex fordi det er bra sex og jeg liker det er det ikke prostitusjon. Da gjør jeg det av andre motiver. Om motivet er for å oppnå gaver eller penger for det er det prostitusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det var eneste, absolutt siste utvei å få penger til mat og husly til barna mine ville jeg gjort det ja - sannsynligvis ikke ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvar

Kanskje. Hvis man ikke har nok penger og sliter masse, så ville det vært en grei måte å tjene pengene man trenger på. Så jeg sier ikke nei slik som mange andre. Man vet aldri. Om prisen var høy nok og man trengte pengene så hvme vet

Hvilken følelser man sitter igjen med i ettertid er en annen sak. Tror ikke det er noe man gjør, og som man ikke tenker mer på etterpå. kan sikkert føles ille, at man har sunket lavt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Så materialistisk og glad i penger er jeg ikke!

Det finnes mange andre måter å tjene penger på hvis man sliter økonomisk, så den med mat og husly til barna er ikke jeg med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var DERSOM.. Dersom vi ikke hadde jobb, dersom vi ikke hadde sosialkontoret, dersom vi ikke hadde familie til å hjelper..

Dette er tross alt et hypotetisk spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enig med Oscar Wilde

Jeg er en såkalt "ressurssterk" kvinne, 32 år og helt enig med Oscar Wilde-sitatet.

Jeg hadde gladelig latt meg kjøpe, hvis prisen er høy nok. Forfremmelse på jobb, eller 2 millioner kroner og helst mye mer...hadde gjerne gjort det.

Men mannen må se ren og velstelt ut. Det kan ikke være en harry som lukter tobakk og er slurvete og middels. Hvis mannen er flott OG tilbyr en stor sum penger, så selger gjerne en tjeneste (selger jo ikke meg selv).

Mannen må bruke kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg kan ikke si at jeg ikke ville ha gjort det under enhver omstendighet, for jeg vet jo ikke hva som kan dukke opp.

Jeg har levd på 35.000 kr i året i 2 år nå, og å få 100.000 på 14 dager hadde jo vært himmelen.

Men jeg tviler sterkt på at jeg har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu - glad dette bare er en teoretisk problemstilling som neppe kommer til å dukke opp irl, så derfor har jeg valgt å ikke ta stilling til den... :oops:

Kanskje jeg er redd for svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golosa i.i

:o :o

Naa ble jeg veldig overrasket!

Er det virkelig saa mange av dere som kunne gjort det?

Jeg ville ALDRI solgt meg selv paa den maaten uansett hvor mye penger det var snakk om. Ville aldri falt meg inn aa dra til Maldivene med en kar som maatte betale for aa ha med seg noen selvom jeg hadde fatt en milliard for det. Saa mye er faktisk ikke penger verdt for meg.

Man selger ikke bare kroppen sin, man selger et stykke av seg sjelen og.

Jeg hadde i hvert fall mistet alt jeg har av selvrespekt om jeg hadde sunket saa dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Greit med horer:-)

Jeg hadde gladelig solgt seksuelle tjenester dersom prisen var høy nok.

Jeg har ikke noe imot alle horene i Oslo. Jeg synes egentlig det er rart det ikke er flere av dem.

Hilsen jente, 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pace

I prinsippet, Nei.

Hadde jeg vært nær døden av sult og Gwyneth Paltrow ønsket at jeg skulle elske henne de neste 14 dagene for 100k så tviler jeg på at jeg hadde klart å si nei. :ler:

En jente kysset meg en gang og jeg følte meg 'brukt'. Jeg hadde ikke forventet den reaksjonen av meg selv. Egentlig var det et fint og flott kyss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Du blir kjøpt. Naivt å tro at det ikke er en pris å betale... Både der og da og kanskje også litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...