Gå til innhold

Kronisk halsbetennelse - noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svelget er konstant rødt, og har en ordentlig halsbetennelse(vondt å velge i tillegg) ca. en gang i måneden. Jeg har nesten konstant hovne lymfeknuter på halsen.

Noen her med kronisk halsbetennelse som også ofte har hovne lymfeknuter?

Anonymous poster hash: 633bf...535
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kronisk halsbetennelse, men hver gang jeg får halsbetennelse/forkjølelse etc. blir alltid lymfene mine hovne rett før og det tar 3-4 uker før de er borte, så tror det er relativt normalt. :-) Det er alltid slik jeg merker at jeg brygger på noe. Men er du usikker, ta en tlf. til legen.

Anonymous poster hash: abbf9...bd3
Skrevet

Jeg fikk en streptokokk infeksjon en gang. Ble skikkelig dårlig. Fikk et par antibiotikakurer som ikke tok betennelsen. Det var av og på halsbetennelse i et halv år. Hver gang det startet på nytt så var det litt lettere enn forrige gang. Det måtte rett og slett ta den tiden det tok.

Må legge til at jeg ikke har hatt halsbetennelse siden og det er 15 år side.

Anonymous poster hash: d0c85...a1a

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har kronisk halsbetennelse, og har alltid hovne lymfeknuter. Nå har jeg ikke hatt skikkelig halsbetennelse siden februar, og håper det holder seg slik en stund *bank i bordet* ;)

Har vært hos ØNH-spesialist, og eneste løsningen er tydeligvis å operere ut mandlene, siden det er der problemet ligger hos meg. Men det kommer jeg nok ikke til å gjøre før jeg får halsbetennelser hyppig og kraftig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...