Gå til innhold

Trekant - FMM eller FFM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et ektepar jeg kjenner tok med seg en kamerat i senga. Hun hadde en fin opplevelse, men han ble sjalu etterpå.

Så - et spørsmål til kvinner med erfaring med trekant, med én kvinne og to menn, eller med to kvinner og én mann: Gikk det fint underveis? Ble det noen problemer etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ektepar jeg kjenner tok med seg en kamerat i senga. Hun hadde en fin opplevelse, men han ble sjalu etterpå.

Så - et spørsmål til kvinner med erfaring med trekant, med én kvinne og to menn, eller med to kvinner og én mann: Gikk det fint underveis? Ble det noen problemer etterpå?

Vi er et voksent par som har prøvd dette mange ganger. Vi har hatt to faste venner, begge yngre enn oss. Dette har fungert godt for oss. Han liker ¨å se hun blir pult, og hun elsker to kuker samtidig. Den ene pulevennen har vi hatt kontakt med helt siden vi var nygifte, og har det fremdeles. Dette anbefales på det sterkeste. Det gir ekstra spenning i sexlivet.

Anonymous poster hash: 2a551...f23

Skrevet

Har prøvd begge deler og fikk ingen problemer i ettertid. Må si jeg likte FFM best, ikke så mye knoting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...