Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?

Hvor ofte spiser du godteri?  

1. 1. Hvor ofte spiser du godteri?

• Hver dag
      12
    • 1-3 ganger i uka
      22
    • Flere ganger i uka
      6
    • Sjeldnere
      8
    • Så å si aldri
      4

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Kun i helgene, hvis jeg spiser noe i heletatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..mest i helgene, noen ganger ellers...men som oftest blir det is, te, nøtter o.l. midt i uka. Det jeg får mest lyst på av godteri er sjokolade og lakris :sikle:

Gjest Constanze
Skrevet

Omtrent daglig. Men nå er jeg faktisk ganske så lei av søtsaker, så kanskje jeg greier å kutte ned snart.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det blir vanskelig å si, for noen ganger kan det gå ukesvis mellom hver gang jeg spiser snop, andre dager sklir det ned på høykant. :-)

Skrevet

Sjelden jeg spiser snop men liker heller frukt og nøtter. Potetgull og popcorn en sjelden gang. Men hvis mensen er i annmarsj kan det bli noen få godisbiter, allikevel har jeg dårlig samvittighet....

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke så veldig mye godteri smaker godt..

Vi pleier å kjøpe godteri med tanke på og spise, men det blir som oftes liggende der til det kommer barn på en lørdg, og da får de det som lørdagsgodt.

Sønnen vår på 2 1/2 har akkurat begynt å skjønne hva det er, så han snakker om det en del, men syns hvis ikke det ernoe godt han heller, for ha smaker og så kaster han det.

Mannen min spiser en del sjokolade da, men det liker jeg ikke det, så det blir jeg ikke fristet av.

Det enste som jeg ville blitt lei meg om de sluttet å selge er KROKODILLER NAM!!!!!!! (det som jeg ble lei meg for at de sluttet å selge var de super sure føtteten de solgte da jeg var liten, men de inneholdt sikkert fro mange E 'er!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...