AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg har skrivd her før ang at jeg sliter med svimmelhet, kvalme og smerter. Pga jeg muligens har forkammer/atrieflimmer. Det skal jeg undersøke om et par uker. Men i dag så har jeg hatt så vondt i høyre side av brystet. Smertene er vonde, spesielt hvis jeg legger meg ned på sofaen med venstre side først. Eller om jeg strekker ut armen og presser brystet mitt på høyre side. Da slite jeg en del, da klarer jeg ikke engang å løfte en fille med vann i. Fordi det er så vondt.. Er det noen som vet hva det kan være? Kan det være muskulært? Eller noe jeg burde ta på alvor? Er jo søndag, så eneste som er oppe er jo legevakta. Anonymous poster hash: f925f...7e7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 du drar på legevakta -NÅ du venter ikke et sekund til , ta dette alvorlig Anonymous poster hash: 7194f...07f
ninuska_ Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 (endret) Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få og ingen her inne kan komme med et svar på om dette kan være alvorlig eller ikke. Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med legevakten - der vil du kunne få et profesjonelt svar på dine spørsmål. ninuska_, mod Endret 22. september 2013 av ninuska_
Fremhevede innlegg