Gå til innhold

Reise med Ryanair

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal reise til London med Ryanair snart, og gruer meg litt ettersom jeg ikke har det beste inntrykket av dette selskapet..

En ting jeg ikke skjønner helt er disse baggasjeprisene. Jeg skal fly i "lavsesong", og når jeg prøver å legge til baggasje, så får jeg prisen det koster å fly med lavsesong til kanariøyene (etter det som står på prislista til Ryanair). Ikke går det an å sende mail, og jeg gidder ikke bruke 100 spenn på å ringe dem. Noen som vet hvorfor det er sånn?

Anonymous poster hash: d0ef6...df6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

de tjener mer på å legge til en hinsides bagasjepris til folk som reiser med mer enn en mikro håndbagasje.

skal du til london for å shoppe etc og regner med å ha med deg mer enn en liten ryggsekk så tviler jeg på at det vil lønne seg å fly ryanair.

regner med du sikkert har hørt alt det andre tullet det selskapet driver med så det ser jeg ingen poeng i å repetere....

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har reist en gang med Ryan Air. Fordi de har andre mål på håndbagasjen måtte vi sjekke inn det som går som håndbagasje på alle andre fly til overpris. Dette gidder jeg ikke flere ganger.

Det er nesten like billig å reise med Norwegian og det er ingen lure triks ute og går der.

Skrevet (endret)

Ryanair er vanskelige. Den eneste måten å få vite totalpris på, er å gå gjennom hele bestillingsprosessen og se hva sluttsummen er like før man skal betale. Baggasje er for øvig veldig dyrt med Ryanair. Man må også betale over 60 kr. for å sjekke inn selv over nett.

Ryanair driver også med sosial dumping ved å underbetale personale som har base i Norge. Jeg skjønner ikke at man velger å fly med dette flyselskapet.

Ofte kommer Norwegian og SAS eller andre flyselskap bedre ut når man har lagt til alle gebyrene. I tillegg er de enklere å forholde seg til.

Endret av Grønt blad
  • Liker 2
Skrevet

Signerer Grønt Blad. De gjør det for å tjene penger, enkelt og greit. Jeg har flydd med RyanAir (dessverre) to ganger, dog helt ufrivillig, og kommer aldri til å gjøre det frivillig. De er ekstremt rigide ift bagasje, så man må passe seg, og dette med dårlige arbeidsvilkår og sosial dumping er mer enn nok til å ikke bruke dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...