Gå til innhold

Tattoo i drammenområdet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha en ulv, sånn naturtro. Tatovøren

Har du en tatovør å anbefale? Er ny her, så..

Tatovøren jeg har brukt tidligere, der jeg bodde før er dritflink, de jeg har er ting, og noe fantasy dyr. Men han er ikke såå flink på naturtro, så jeg tenkte å benytte meg av en lokal..



Anonymous poster hash: 8ce95...f88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leading light. i drammen sentrum har jeg hørt er bra. :-)

Skrevet

Ingen som har egen erfaring?



Anonymous poster hash: 8ce95...f88
Skrevet

Ingen som har egen erfaring?

Anonymous poster hash: 8ce95...f88

Starlight tattoo er jeg veldig fornøyd med :) de har også tatovert alle jeg kjenner. Alle er kjempe fornøyde og fine

Anonymous poster hash: 9c462...3ea

Skrevet

Starlight tattoo er jeg veldig fornøyd med :) de har også tatovert alle jeg kjenner. Alle er kjempe fornøyde og fine

Anonymous poster hash: 9c462...3ea

Noen som har tatovert realistiske dyr da? Og da i så fall hos hvem?

At noen er fornøyd med et studio sier ikke mye om hva slags kvalitet man får på en spesifikk type tattoo. Sjelden en tatovør er like flink på alle typer tattoos..

Anonymous poster hash: 8ce95...f88

Skrevet

Noen som har tatovert realistiske dyr da? Og da i så fall hos hvem?

At noen er fornøyd med et studio sier ikke mye om hva slags kvalitet man får på en spesifikk type tattoo. Sjelden en tatovør er like flink på alle typer tattoos..

Anonymous poster hash: 8ce95...f88

Ja hun ene tatovere en ulv under måneskinn. Er ikke helt sikker på hvilken artist som gjorde det, men kan spørre. :)

Anonymous poster hash: 9c462...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...