Gå til innhold

Jeg vil vite hva dere synes.


mordecai

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp laget ferdig en sang som jeg gjerne vil få litt feedback på før jeg slipper den.

Det er en pianoballade som er tatt opp live på ett opptak så det er et par småfeil i pianospillet og litt småfeil i timingen på vokalen men ingenting alvorlig. Jeg ville få frem en live-følelse.

Her er link til sangen:

mordecai - the end

(Dersom moderator føler seg usikker på om det faktisk er min sang og ikke noe som er opphavsbeskyttet kan moderator sende meg en PM og jeg skal bevise det.)

Gi uttrykk for hva du mener om sangen så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja.. jeg synger. Jeg har også skrevet melodien, teksten er fra en gammel sang som heter The end of the world

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ja.. jeg synger. Jeg har også skrevet melodien' date=' teksten er fra en gammel sang som heter The end of the world[/quote']

Ja, eg skjønte det. Var tøft. Driv du med musikk, eller? Di skriv at du vil ha litt feedback før du "slipper den". Skal du gi ut noe musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Livefølelsen synes jeg var veldig bra, og vokaltimingen og småfeil i pianospill synes jeg var helt greit, blir liksom litt mer personlig og du får ikke den glætte masseproduserte lyden.

Låta begynner bra, fin stemme :) Slutten på versene og refrenget synes jeg låter litt flatt, de er der for å være der, på en måte? Du begynner så bra på verset, og så blir det litt uinspirert før refrenget kommer. Refrenget tror jeg du kan få til å trøkke mere, få litt mer personlighet i det.

Du kan godt mikse vokalen litt høyere så den ikke drukner i pianoet :) Skal den utgis som livesingel eller skal du spille den inn igjen i studio? Hvis du skal spille den inn igjen, så ta i litt mer når du synger. Det tror jeg kan hjelpe veldig mye.

Fin sang, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin melodi, har høyrt den ein del gongar no :)

Fine dei andre songane du har på sida di òg, forresten. Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt min stil.

Foruten det synes jeg den høres helt grei ut, men neppe noe jeg ville kjøpt.

(Forresten -- fint om du synger litt sterkere, jeg føler at stemmen nesten drunkner i pianospillet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde foretrukket den 100% intrumental, men da seff 'spitet' ved hjelp av en funcky beat.....

Du synger fint alså, for all del, men det ble så....eh!...'needy'...på en måte.....så 'væri veri væri verri' triiiist...ikke håp. :( Verden ender her. Ble 'overkill' for min del.

Terningkast: 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Uffda, Arwen, jeg visste ikke at du hadde sånne problemer... men det er mange som sliter med det av og til altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg, men jeg mener at det er potensiale for forbedringer.

For det første så synes jeg at den gikk akkurat litt for fort til å synge såpass laidback som du gjør. I min mening må du enten trøkke til litt mer på vokal, eller senke tempoet på sangen

Er det bare meg, eller brukes det en del romklang på stemmen? Tror kanskje at det er en ganske så medvirkene faktor på det de andre sier, at stemmen liksom forsvinner i pianoet.

Men misforstå meg rett, altså. Dette her likte jeg veldig godt! Kjøper den! Helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda' date=' Arwen, jeg visste ikke at du hadde sånne problemer... men det er mange som sliter med det av og til altså! :ler:[/quote']

Så det i det jeg trykket send :ler: Huff :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...