Gå til innhold

Hvorfor sa han dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er jente, tenåring, og i sommer var jeg i syden og hadde sex med en gutt jeg møtte der. Jeg var der med noen venner, det samme var han. Gutten jeg hadde sex med snakket flytende norsk, og har sannsynligvis bodd i Norge store deler av, om ikke hele livet. Han sa han het et normalt norsk navn, la oss kalle han "Andreas". Kompisene kalte han også dette. Han så norsk ut, men kommer opprinnelig fra et land i Sørøst-Europa, noe du ser på han om du får vite at han ikke er helt norsk.

Dette var et ONS, og jeg fikk mobilnummeret hans. Etter å ha søkt opp nummeret, viste det seg at han ikke het "Andreas", men "Ahmet".

Det jeg da lurer på her, er hvorfor i alle dager han kaller seg noe helt annet enn det han egentlig heter? For at jeg ikke skal bli "rasistisk?" og ikke ville ha sex med han likevel? Hvorfor gi meg nummeret for så å "røpe" identiteten sin? Det han kalte seg er åpenbart ikke noe vennene hans kaller han hjemme i Norge, med tanke på kommentarer på facebook, instagram osv. (stalker, ja..)

Noen ideer? Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så ble i "seksualitet", beklager om det er feil.

Anonymous poster hash: a769f...3d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet han får mer napp jo norskere han fremstår.

Anonymous poster hash: a6ab4...ffd

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

-

Endret av RompeRusk
Skrevet

jeg har en kammerat som kom til norge, og han bytta navn så han kunne bli mere norsk:) men venna hans respekterte det ikke og fortsatte og kalle han for det han het:)

Skrevet

Sniknorskifisering! Lurer på hva FRP mener om dette?

Han benyttet seg sikkert av norsk navn fordi han var redd for at fordommer mot sitt navn og opphav skal hindre han i å få sex. Eventuelt bare dum som operer under false flag og gir ut mobilnummer.

Skrevet

Mange som bytter til mer norske navn fordi det er enklere å si for mange rett og slett:-) bestefaren min brukte faktisk andreas da han kom til norge for over 50 år siden, men byttet senere til Lasse for det var mer likt hans egentlige navn, bare norskere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...