Gå til innhold

Jeg vil ta plastisk kirurgi, tips?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har veldig lenge lyst til å operere meg vakrere :P Nå har jeg endelig kommet fram til avgjøring, og jeg har også fått spart inn penger. Det jeg har lyst å gjøre er neseplastikk og kjeveoperasjon, slik at jeg får en pener form på ansiktet. Senere ønsker jeg også å ta silikon (jeg er helt flat). Så det jeg lurer på er om noen her på forumet har operert? Hvordan var det? Hvor gjorde dere det? ER du fornøyd?



Anonymous poster hash: f8a74...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...