AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei, Jeg har veldig lenge lyst til å operere meg vakrere Nå har jeg endelig kommet fram til avgjøring, og jeg har også fått spart inn penger. Det jeg har lyst å gjøre er neseplastikk og kjeveoperasjon, slik at jeg får en pener form på ansiktet. Senere ønsker jeg også å ta silikon (jeg er helt flat). Så det jeg lurer på er om noen her på forumet har operert? Hvordan var det? Hvor gjorde dere det? ER du fornøyd? Anonymous poster hash: f8a74...96f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå