Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøver å bruke tannpirker, men foran på tennene og mellom tennene gjør det utrolig vondt, og det har det gjort en stund. Er ganske sikker på at jeg har tannkjøttbetennelse. Noen som har noen råd?

Endret av Nbh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til tannlege! Du vil IKKE ha periodontitt (som det kan utvikle seg til), tro meg!



Anonymous poster hash: 6388c...bc5
Skrevet

Det er altså ingen vei utenom?

Skrevet

Kan være lurt å ta en tur til tannlegen, ja. Men det som forebygger og som kan fjerne begynnende tannkjøttbetennelse er å bruke tanntråd og munnskyllevann.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Brukt tanntråd og mellomromsbørster(finnes på apotek ) Gjør en grundig jobb med å fjerne belegg langs tannkjøttranden, og skyll godt med corsodyl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...