Nbh Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 (endret) Jeg prøver å bruke tannpirker, men foran på tennene og mellom tennene gjør det utrolig vondt, og det har det gjort en stund. Er ganske sikker på at jeg har tannkjøttbetennelse. Noen som har noen råd? Endret 21. september 2013 av Nbh
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Gå til tannlege! Du vil IKKE ha periodontitt (som det kan utvikle seg til), tro meg! Anonymous poster hash: 6388c...bc5
Nbh Skrevet 21. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2013 Det er altså ingen vei utenom?
Teriyaki Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Kan være lurt å ta en tur til tannlegen, ja. Men det som forebygger og som kan fjerne begynnende tannkjøttbetennelse er å bruke tanntråd og munnskyllevann.
Gjest Heartbeat Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Brukt tanntråd og mellomromsbørster(finnes på apotek ) Gjør en grundig jobb med å fjerne belegg langs tannkjøttranden, og skyll godt med corsodyl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå