AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei, er blitt så utrolig lei av drikkeleken jeg nå kan, og isteden for og søke rundt på nettet så tenkte jeg bare og spørre her Har dere noen tips til bra drikkeleker? I samme slengen, hvilke type drinker synes dere er best, noen som dere vil anbefale? Anonymous poster hash: d60e6...fb6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Skjønner ikke greia med drikkeleker jeg. Joda, det kan jo være litt artig, men å sitte og leke og ende opp med å drikke seg drita..Neei ikke for min del. Mye bedre å snakke, le og danse da. Men så klart, hvis man har høyere alkoholtoleranse enn meg, så tåler man kanskje å ta en halvtime med drikkelek. Selv kan jeg ikke drikke så fort som man risikerer når man driver med drikkeleker. Heldigvis er ikke min venninnegjeng glad i drikkeleker. Men det var en litt artig drikkelek for noen måneder siden. Poenget med den er at man ikke skal forklare hva som er greia (minst to stk må vite hva det går ut på). Man begynner bare med "moren min har blondt hår". Så sier de andre ja eller nei. Hvis de andre sier nei til det man påstår, så må man drikke. Sier man ja, så må man ikke drikke. Greia er at man skal se på hva personen til høyre har på seg (uten å avsløre det), og velge noe denne personen har på seg/et utseendetrekk, og så si "moren min har blå øyne" (da må altså personen til høyre ha blå øyne). Da vil de som vet reglene se på sidepersonen, og svare ut i fra om det er riktig eller ikke. I starten vil ingen skjønne hva som gjør om man svarer rett eller galt, men etter hvert vil en etter en knekke "koden". Den som er tregest, som altså aldri finner ut av det etter at alle andre har skjønt det, har tapt leken. Man kan ende opp med å drikke ganske mye da, for man må være litt observang for å skjønne poenget med det, forutsatt at alle er litt diskre i forhold til å se på sidemannen. Selv "knakk" jeg koden da jeg så øynene til de som skulle si ja/nei pekte mot sidemannen, men det var mange som brukte lang tid, og noen som aldri skjønte det. Så hvis dette ble mulig å skjønne, så er det jo en mulighet å prøve. Anonymous poster hash: bafd9...ea5 1
happiest Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Jeg er ikke særlig glad i drikkeleker. De fleste innebærer masse spørsmål om sex og andre private ting. Skjønner ikke at noen vil dele hele sexlivet sitt... Men jeg har bare vært med på "jeg har aldri"- type drikkeleker. Men jeg vet det finnes noen kortleker, men da må du nok søke på google. Drikke jeg liker: -Vodka blandet med brus/juice - om jeg har litt dårlig tid før jeg skal på byn/dårlig råd slik at promillen må vare lenge på byn -Shots (tequila, tyrkisk pepper) -Cider/rusbrus Det kommer egentlig veldig an på hva jeg skal og hvem jeg er med. Drikker ikke mye om jeg vet at de jeg skal være med drikker lite. Skal jeg treffe venner på et litt "roligere" sted, drikker jeg heller ikke så mye. Skal jeg ut å danse og bare ha det gøy, da drar jeg den litt lenger.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Drekka, pule, spy og slåss!Anonymous poster hash: cc381...8e5
Severus Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Drekka, pule, spy og slåss!Anonymous poster hash: cc381...8e5 Ta toget til Moss
Kraula Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Denne: http://www.pophangover.com/28233/the-ultimate-game-of-thrones-drinking-game/
Severus Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Kan også spille drikke ludo. Da må du ha 4 shotglass til hver og et ludobrett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå