Gå til innhold

mammografi eller ikke?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Sender legen videre til mammografi dersom han ikke finner kul/fortykning? Er dette evt noe man må krangle seg til?

Anonymous poster hash: 15c73...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender legen videre til mammografi dersom han ikke finner kul/fortykning? Er dette evt noe man må krangle seg til?

Anonymous poster hash: 15c73...0cb

Hvorfor mammografi dersom man ikke mistenker noe? Med mindre man er i alderssjiktet som får ta automatisk, altså.

  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det kommer også litt an på om du har noe smerter som har vart en stund, eller om du har nær familie som har/har hatt kreft.

Skrevet

Dersom alle skulle bli sendt til mammografi når legen ikke kjenner noe - så ville vel dette tatt opp plassen og gjort ventetiden lenger for dem som faktisk trenger det?

Skrevet

Dersom alle skulle bli sendt til mammografi når legen ikke kjenner noe - så ville vel dette tatt opp plassen og gjort ventetiden lenger for dem som faktisk trenger det?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Så lenge legen finner noe mistenkelig , som en kul eller lignende så blir du henvis videre til mammografi for videre utredning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...