AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Sender legen videre til mammografi dersom han ikke finner kul/fortykning? Er dette evt noe man må krangle seg til?Anonymous poster hash: 15c73...0cb
Silfen Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Sender legen videre til mammografi dersom han ikke finner kul/fortykning? Er dette evt noe man må krangle seg til?Anonymous poster hash: 15c73...0cb Hvorfor mammografi dersom man ikke mistenker noe? Med mindre man er i alderssjiktet som får ta automatisk, altså. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Det kommer også litt an på om du har noe smerter som har vart en stund, eller om du har nær familie som har/har hatt kreft.
Poeten Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Dersom alle skulle bli sendt til mammografi når legen ikke kjenner noe - så ville vel dette tatt opp plassen og gjort ventetiden lenger for dem som faktisk trenger det?
Poeten Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Dersom alle skulle bli sendt til mammografi når legen ikke kjenner noe - så ville vel dette tatt opp plassen og gjort ventetiden lenger for dem som faktisk trenger det?
Gjest Heartbeat Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Så lenge legen finner noe mistenkelig , som en kul eller lignende så blir du henvis videre til mammografi for videre utredning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå