Gå til innhold

Råd om variert sex...


M33

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen velmenende råd... Jeg er sammen med en fantastisk jente, og vi har deilig sex. Samtidig tror jeg at jeg har ordene i behold når jeg sier at jeg gir mye og fokuserer mye på hennes behov - det er viktig for meg at hun har det godt og hennes nytelse (orgasme:) "trigger" meg:)

Det er likevel en utfordring; Vi har stort sett sex om kvelden etter tannpussen når vi egentlig er for trette... Hun handler rett og slett ikke på mine signaler om at jeg har behov for at vi varierer NÅR vi har sex, og HVOR vi har sex (nei, ikke på slottstrappa, men huset har flere rom enn soverommet) og at vi lar sex være en prioritet gjennom hverdagen. For min del innebærer dette at vi er åpne for å "kåte" hverandre opp, og at hun er med på småting som å gå uten truse under kjolen, bruke strømper i steder for strømpebukse etc.

Dette frustrerer meg, og ettersom vi er i ferd med å flytte sammen er jeg litt redd for at det skal vokse til et problem. Jeg har tatt det opp på forskjellige måter, både ved å snakke om det på en (synes jeg selv) fin måte og ved å prøve å invitere når jeg føler for det.

Det sårer meg litt at hun ikke kommer meg i møte når jeg har fortalt henne hvor viktig dette er for meg, og det tross alt ikke er store ting jeg ber om. Jeg kjenner at lysten til å ta initiativ svinner litt i meg, og det ønsker jeg virkelig ikke.

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på her, sliter med det samme med min mann.



Anonymous poster hash: ba0d0...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Mannen min hadde ihvertfall ikke fått meg til og gå uten truse under en kjole, ei heller bytte ut strømpebuksen med stay ups! jeg har ikke hoter til hofte holder, så det sklir og blir ukomfortabelt. Og for meg så hører sex til i senga, ikke på sofaen, ikke i dusjen og hvertfall ikke på kjøkkenet. Så, jeg skjønner kjæresten din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten tok med på kjøkkenet i sted mens vi lagde middag. Det er ikke ofte det skjer, men det gjør det bare ekstra deilig. Det som skulle til var bare klåing og klining. Hva skjer om du prøver på noe sånt?

Anonymous poster hash: a718b...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallfall for min del er "surprise"-sex noe jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg vil helst være nydusjet og ren, så hvis mannen prøver seg på noe på tidspunkt der jeg føler meg litt "ekkel" kan jeg bli temmelig irritert og avvisende.

I starten var jeg også ganske sjenert og ukomfortabel med min egen kropp, ble ikke noe sex hvis dyna var av og lyset var på. Har riktignok kommet over den biten da ;)

Anonymous poster hash: 45b97...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde ihvertfall ikke fått meg til og gå uten truse under en kjole, ei heller bytte ut strømpebuksen med stay ups! jeg har ikke hoter til hofte holder, så det sklir og blir ukomfortabelt. Og for meg så hører sex til i senga, ikke på sofaen, ikke i dusjen og hvertfall ikke på kjøkkenet. Så, jeg skjønner kjæresten din.

Herregud...

Anonymous poster hash: 726a1...e49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min hadde ihvertfall ikke fått meg til og gå uten truse under en kjole, ei heller bytte ut strømpebuksen med stay ups! jeg har ikke hoter til hofte holder, så det sklir og blir ukomfortabelt. Og for meg så hører sex til i senga, ikke på sofaen, ikke i dusjen og hvertfall ikke på kjøkkenet. Så, jeg skjønner kjæresten din.

Jeg har tenkt slik i mange år, men har lagt det vekk. Det er kjempegøy og ikke minst utrolig tennende å gå uten truse, og spesielt når han vet. Stayups henger på de fleste av oss uten hofteholder.

Sex blir noe helt annet når det kan utføres i sofaen, i dusjen eller på kjøkkenbordet innimellom

Anonymous poster hash: b725e...0b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som trodde jeg var ultrakjip på den fronten...

Men jeg er ikke begrenset til soverommet, og de forslagene du kommer med hadde jeg ikke hatt noe problem med under visse forutsetninger.



Anonymous poster hash: 4c8bc...ae2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utløste endringen hos deg?

TS

Jeg har tenkt slik i mange år, men har lagt det vekk. Det er kjempegøy og ikke minst utrolig tennende å gå uten truse, og spesielt når han vet. Stayups henger på de fleste av oss uten hofteholder.

Sex blir noe helt annet når det kan utføres i sofaen, i dusjen eller på kjøkkenbordet innimellom

Anonymous poster hash: b725e...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utløste endringen hos deg?

TS

At jeg ble voksen og turte å ta litt sjanser bl.a. Og da snakker jeg ikke 20 år og voksen men 35-40 og trygg på meg selv

Anonymous poster hash: b725e...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din. Skulle ønske at min kone var mer initiativrik...

Anonymous poster hash: 6bcc8...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette er relativt klassisk. Vi er dårlige på å kommunisere våre behov, og vi er dårlige til å motta informasjon.Jeg er litt opptatt av mottakeransvaret som kommer med et forhold. Som partner forplikter man seg til å høre på og forsøke å forstå hva partneren prøver å fortelle.

Så her er det bare en ting som gjelder! Ikke gi opp, ta samtalen, igjen og igjen, og få han/hun til å forstå hvor viktig dette er! Vær også åpen for at det er ting han/hun kansje ikke får dekket og at det åpner seg lyster/fantasier du kansje ikke hadde forventet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må forsøke å si det enda en gang til henne, tenk over om du kan formulere deg på en annen måte for å nå inn til henne. Er enig i at man bør være lydhøre for hverandres ønsker og anstrenge seg - innenfor rimelighetens grenser - for å oppfylle ønsket til partneren.

Har hun sagt noe til deg a la "jeg klarer ikke tanken på å ha sex andre steder enn i senga" e.l?

Jeg selv har vært for sjenert i mange år, nå som jeg er veldig voksen (altså fra tja 37 og videre) er jeg tryggere på meg selv og slipper meg mer løs. Jeg foretrekker imidlertid å føle meg fresh og ren for å klare å nyte sexen skikkelig. Foretrekker også at mannen er rimelig nydusjet siden en viktig del av forspillet er oralsex.

Kanskje ting løsner mer når dere har vært lengre sammen? Tenker at dere muligens ikke har så lang fartstid sammen siden dere ikke er samboere enda.

(Ps; det er viktig å tenke på at hygieneting ikke må komme i veien; tenker på at man må ha rent underliv, rene fingre hvis man skal fingre dama, det kan også være veldig vondt å bli gått ned på av en mann som har kraftig stikkete skjeggstubb)



Anonymous poster hash: b61ef...c87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at sex skal være gøyalt og utfordrende. Spør om dere kan inngå en avtale om at den ene av dere bestemmer ALT for eksempel en liten uke eller noen dager. Da må den andre adlyde. Det er en fin måte til at dere kan vise hverandre hva og hvilke sex dere innerst inne ønsker å ha. Det kan være et gøyalt prosjekt hvor dere er sårbare for hverandre, samtidig som dere må være modige og tørre å vise hva dere liker. Dette flytter kanskje grenser og skaper mer åpenhet om sex.

En litt mer gøyal og uhøytidelig ting å gjøre er å ha et glass eller krukke med lapper. Skriv på lappene små og store ting som du vil den andre skal gjøre eller dere gjør sammen. Så trekker dere lapper av og til for å piffe opp samlivet litt. Eksempel kan være "gå uten truse en hel dag"...eller "kjøp olje og overrask meg en dag med en lang masasje"... Tenk at sex skal være gøy !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger noen velmenende råd... Jeg er sammen med en fantastisk jente, og vi har deilig sex. Samtidig tror jeg at jeg har ordene i behold når jeg sier at jeg gir mye og fokuserer mye på hennes behov - det er viktig for meg at hun har det godt og hennes nytelse (orgasme:) "trigger" meg:)

Det er likevel en utfordring; Vi har stort sett sex om kvelden etter tannpussen når vi egentlig er for trette... Hun handler rett og slett ikke på mine signaler om at jeg har behov for at vi varierer NÅR vi har sex, og HVOR vi har sex (nei, ikke på slottstrappa, men huset har flere rom enn soverommet) og at vi lar sex være en prioritet gjennom hverdagen. For min del innebærer dette at vi er åpne for å "kåte" hverandre opp, og at hun er med på småting som å gå uten truse under kjolen, bruke strømper i steder for strømpebukse etc.

Dette frustrerer meg, og ettersom vi er i ferd med å flytte sammen er jeg litt redd for at det skal vokse til et problem. Jeg har tatt det opp på forskjellige måter, både ved å snakke om det på en (synes jeg selv) fin måte og ved å prøve å invitere når jeg føler for det.

Det sårer meg litt at hun ikke kommer meg i møte når jeg har fortalt henne hvor viktig dette er for meg, og det tross alt ikke er store ting jeg ber om. Jeg kjenner at lysten til å ta initiativ svinner litt i meg, og det ønsker jeg virkelig ikke.

What to do?

Du nevner dine behov, hva med hennes behov? Ta din del av husarbeidet!! Ikke fis henne i ansiktet. Og kyss henne litt oftere. Prøv å tenke LITT årsak virkning. Så skal du nok se at hun tar deg med for en runde bak slottet!;) mister "M33" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...