AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei, jeg har et lite problem. Han liker veldig godt at jeg suger og jeg tror jeg har funnet hvordan han liker det best, og de første minuttene så nyter han det skikkelig. Men så avtar det og jeg tror han egentlig kjeder seg. Han spør alltid om vi ikke skal pule i stedet. Hva kan hjelpe? Anonymous poster hash: 6904d...1ae
Gjest Nefertiti. Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Kan jo hende han liker det godt som forspill, men liker å pule når han "kommer i gang" . Du får bare spørre han
Havbris Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Dere må snakke sammen om hva som er bra sex for dere, og du må spørre om hva som skal til for at han skal komme når du suger han.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg suger i litt forskjellige tempoer. Fra sakte til fort. Jeg bruker handa samtidig som jeg suger, og bruker litt tunga også. Varierer litt. Stopper opp og slikker han rundt penishodet, slikke nedover penisen, og ha den inn i munnen igjenn. Han nyter det. Og har sugd han til utløsning flere ganger. Men vi har sex først, og så suger jeg han på slutten, til det går for han:) Men har også sugd han når jeg har mensen og ikke føler for å ha sex de første dagene. Og det er ingen problem å suge han til orgasme Han er heller ikke kjapp på avtrekkeren når vi har sex. Så han holder ut ei stund. Så dere ikke trur han er av typen inn og sprut og ferdig Anonymous poster hash: 0e33f...781
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå