Gå til innhold

Brystforstørrelse


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har tatt brystforstørrelse på aleris i Oslo som er fornøyd/ misfornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok. Er forsåvidt fornøyd med resultatet selv om det tok nesten ett år før det ikke var vondt lenger. Inntrykket ble ikke bedre at de vekte meg under halveis i operasjonen fordi respirasjonen min holdt på å stoppe. Jeg kjente at de la begge innleggene på plass og sydde meg igjen. Ironisk nok så var det syingen som var vondt og ikke at han hadde handa inni meg.



Anonymous poster hash: f6e6d...353
Skrevet

Lurer på hva folk har betalt i Oslo?

Jeg er fra Oslo men har bodd i utlandet i flere år og opererte mine i London. Lurer på hvordan prisene varierer. Hvis det ikke er så stor forskjell er det mulig det er gunstig å gjøre det utenlands, legene jeg besøkte var veldig profesjonelle og jeg har ingen arr og hadde veldig lite smerter.



Anonymous poster hash: 8d5c2...a7d
Skrevet

Hei og takk for svar, er det lenge siden du tok, og isåfall hvilke kirurg? Hvordan smerter hadde du?

Anonymous poster hash: 5d96e...9aa

Skrevet

Prisene varierer fra klinikk til klinikk men mellom 31500-42000

Anonymous poster hash: 5d96e...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...