Gjest Kv84 Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hele livet har jeg forsøkt å få meg til å strikke, se på tv eller titte på Internett, men om litt så gjør jeg noe annet. Jeg har så lyst til å lese masse bøker, strikke julegaver, vaske leiligheten, rydde klesskapet, men får meg ikke til å gjøre noen ting. Går bare frem og tilbake i leiligheten og tenker mye negativt. Flere som har det sånn? Trodde det bare var barn som kjedet seg og ble rastløse av å ikke gjøre noe, og annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke gjør noe når jeg kjedet meg når jeg ikke gjør noen ting.
Gjest SummerJudith Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Løs kryssord. Kjøp deg en kryssord ordbok og sett i gang Hehe..
Gjest Kv84 Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Løs kryssord. Kjøp deg en kryssord ordbok og sett i gang Hehe.. Så gøy du skrev det, for jeg kjøpte kryssord for en stund siden og det er jo artig når makan vinne også
Gjest SummerJudith Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Så gøy du skrev det, for jeg kjøpte kryssord for en stund siden og det er jo artig når makan vinne også Hehe det er sant. Kryssord har sine fordeler haha
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Tror jeg vet hvordan du har det! Jeg har selv ofte hatt lyst til å gjøre ting. Sy, strikke, lese bøker, trene, meditere, og gudene vet hva. Men det er en slags rastløshet som melder seg med én gang jeg forsøker å gjøre det, og jeg blir sittende og space ut og kjede meg, selv om jeg "i teorien" liker å holde på med disse tingene. Selv blir jeg gjerne sittende på nettet eller foran TVn i slike stunder, men iblant blir jeg rastløs av dette også. For min del har det litt med motivasjon å gjøre, har jeg funnet ut. Jeg må ha en grunn til å gjøre ting. Om jeg skal et sted, og trenger et nytt strikkaplagg f.eks., blir det plutselig morsomt å strikke. Om jeg har en grunn til å se fysisk bra ut, blir det plutselig meningsfylt å trene. Osv. Dessverre ikke en spesielt god løsning på problemet, da det jo avhenger mye av utenforstående faktorer.. Anonymous poster hash: 702cb...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå